تعبیر رؤیای خونین صدام ثانی

افشاگری دکتر حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با قدس آنلاین

تعبیر رؤیای خونین صدام ثانی


لطفاً مواضع تلویزیون ایران اینترنشنال را درخصوص تحولات اخیر ایران ارزیابی کنید.
اینچنین رسانه‌هایی عملاً پیمانکاران سازمان‌های اطلاعاتی جاسوسی مانند سیا و موساد هستند که با دلارهای نفتی عربستان و حمایت‌های این سرویس‌ها اقدام می‌کنند. این رسانه‌ها به دنبال این هستند که اراده سیاسی در کشور را مورد هدف قرار دهند تا بتوانند براساس تئوری فشار از بیرون و شورش از درون به اهداف و مقاصد خودشان برسند. هیچ‌کدام از این شبکه‌های فارسی‌زبان به دنبال عدالت‌خواهی و حمایت از حقوق مردم ایران نیستند بلکه به دنبال تخریب و نابودی ایران هستند تا بتوانند در آینده عناصر وابسته به خود را در نظام جمهوری اسلامی مستقر کنند و عمده تمرکز آن‌ها به دلیل به خطر افتادن رژیم صهیونیستی روی محور مقاومت است. 

در حال حاضر همه می‌دانند که بودجه ایران اینترنشنال از طریق سعودی تأمین می‌شود. با توجه به چرخش‌های متعددی که ما در حوزه سیاست خارجی از عربستان شاهد بودیم شما فکر می‌کنید چه دلایلی سبب شده آل سعود در این حوزه در زمین آمریکا بازی کنند؟
سال‌هاست خاندان آل سعود وابستگی کامل هم به صهیونیست‌ها دارند و هم دست‌نشانده آمریکا هستند. به قول خود آمریکایی‌ها گاو شیردهی هستند که منافع آمریکا را در منطقه تأمین می‌کنند. محمد بن سلمان که من نام او را صدام ثانی گذاشته‌ام با تفکراتی که دارد رفتارش دقیقاً براساس تفکرات صدام که با عنوان پان‌عربیسمی مطرح می‌شود سازماندهی شده به‌علاوه وی به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی است و بارها هم گفته که ما جنگ را به داخل ایران می‌کشانیم. تجربه گذشته نشان داده خاندان آل سعود به دنبال این هستند از هر طریقی ازجمله همکاری با صهیونیست‌ها و آمریکا ایران را مهار کنند تا بتوانند هم در جنگ قدرتی که در درون خاندان آل سعود وجود دارد پیروز شوند و هم اینکه کشورهای عربی منطقه را تحت سلطه خودشان قرار دهند و به اسم اینکه ما در شورای همکاری خلیج فارس، اتحادیه عرب یا سازمان کنفرانس اسلامی رهبری جهان اسلام را بر عهده داریم، ایران ‌را به وسیله اشاعه تفکر ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی تحت فشار قرار دهند.

 با توجه به تحولات روزهای اخیر شاهد حادثه اسفبار و در واقع حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) بودیم آیا دشمن موفق خواهد شد تروریسم را به ایران صادر کند؟
آمریکایی‌ها احساسشان این است که باید کار را یکسره کرد تا ایران بیش از این قدرت نگیرد. به همین خاطر تمام تلاش‌هایی که تاکنون انجام داده‌اند نشان‌دهنده این است که آن‌ها حاضرند در این راه هزینه کنند. چون نفوذی‌های خود را که در جاهای مختلف و حساس وجود داشتند رو کردند که اکثراً هم ضربه خوردند. به نظر می‌رسد آخرین تیری که در ترکش داشتند استفاده ابزاری از گروه‌های تروریستی بود که خودشان آن‌ها را به وجود آوردند. ترامپ بارها اعلام کرده که داعش را اوباما درست کرده و هیلاری کلینتون آن را مدیریت می‌کرده است. به هر حال این‌ها زخم‌خورده از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و الان دارند در اردوگاه‌های آمریکایی آموزش می‌بینند و بازسازی می‌شوند. ولی عملاً برعکس شد. به تعبیر من آن‌ها آمدند چراغ شاهچراغ را خاموش کنند. اما تبدیل به چلچراغ شد و هر کدام از این شهدای مظلوم با خون خود چراغی بر شاهچراغ افزودند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه