آغاز جنگ میلان، آرسنال و چلسی برای جذب طارمی

خبرنگار مشهور ترک خبر داد

آغاز جنگ میلان، آرسنال و چلسی برای جذب طارمی

با وجود ساعت‌ها آنالیزهای گوناگون، اما حریفان پورتو قادر به مهار این بازیکن نیستند و او در هر بازی زهر خود را می ریزد. بنجامین باتن ایرانی که با گذر از 30 سالگی گویا اکسیر جوانی سر کشیده، باتجربه تر، حرفه ای‌تر، پر نفس‌تر و غیرقابل مهارتر از قبل شده و همین آمادگی باورنکردنی مهدی طارمی سبب شده بزرگان اروپا چشم هایشان را روی سن و سال او ببندند و برای جذب شاهزاده پارسی به صف شوند.


«قطعاً همه بازیکنان، لیگ انگلیس را دوست دارند. کسانی که می‌گویند لیگ انگلیس را دوست نداریم، احتمالاً طرفدار یک تیم دیگر در یک کشور دیگر هستند و به آن تعصب دارند. طبیعتاً لیگ انگلیس خیلی جذاب‌تر است». این اظهارات سه ماه پیش طارمی است. او به‌صراحت از رؤیای خود برای حضور در لیگ جزیره صحبت کرد و حتی پیشنهادی نیز از تاتنهام بدست او رسیده بود که توسط پورتو رد شد. 
روزنامه آبولا پرتغال و حتی سان انگلیس چندی پیش در خبری اعلام کردند توپچی‌ها، مهاجم ایرانی اژدها را زیر نظر دارند. سان نوشته بود: گفته می‌شود آرسنال علاقه‌مند به جذب مهدی طارمی و به عنوان گزینه جانشین گابریل ژسوس است.
این اما برخلاف رویه و سیاست مدیرفنی باشگاه یعنی ادو خواهد بود که فقط بازیکنان کمتر از 30 سال را به خدمت می‌گیرد اما عملکرد طارمی آن‌ها را برای جذب او تحریک کرده است.
حالا «اکرم کونور» خبرنگار معروف ترکیه‌ای و فعال در بازار نقل و انتقالات، در توییتی، خبر از علاقه سه غول بزرگ اروپا به جذب مهاجم ایرانی خبر داد، اما نوشت که او فعلاً گزینه اصلی این تیم ها نیست. این در شرایطی است که پورتو نیز قصد ندارد به راحتی ستاره ایرانی خود را از دست بدهد. روزنامه آبولا چند روز پیش در خبری از تلاش های اژدها برای حفظ طارمی خبر داده بود و اینکه تیم پرتغالی در تلاش است پیشنهاد تمدید سه یا چهار ساله را به او ارائه کند و بهترین گلزن خود را تا سن 35 یا 36 سالگی حفظ کند.
اوجوگو نیز تیم‌های خواهان طارمی را به کوسه‌هایی تشبیه کرده بود که در تلاش برای شکار مهاجم ایرانی هستند. این روزنامه نوشته بود «پینتو داکوستا» مالک پورتو در تلاش است قرارداد مهاجم ایرانی را به زودی تمدید کند. البته قطعاً همه چیز به پس از جام جهانی موکول خواهد شد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه