گرامیداشت شهید سلیمانی، تجلیل از همه خوبی‌هاست

رئیس‌جمهور در آیین سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم:

گرامیداشت شهید سلیمانی، تجلیل از همه خوبی‌هاست

رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور گسترده مردم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: بدون تردید پاسداشت خاطره قهرمان ملی و امت اسلامی و گرامیداشت شهید سلیمانی مرد مبارزه با تروریسم، تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت از استکبار و نظام سلطه است.


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: ما از سویی بسیار محزون و مصیبت زده هستیم چون بزرگی را از دست دادیم از سوی دیگر بسیار مفتخر و سربلند هستیم به خاطر وجود این شخصیت بزرگ که برای آزادی همگان اندیشه داشت.رئیس‌جمهور تأکید کرد: حاج قاسم ابتدا خودسازی کرد تا بتواند جامعه‌سازی کند. همه بزرگان ما ابتدا راه خودسازی و تقوای الهی را پیشه گرفتند؛ زیرا انسان خودساخته و با تقوا می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.
وی اظهار کرد: شهید سلیمانی انقلابی بودن خود را در مردمی بودن معنا می‌کرد، بنابراین همه با او احساس نزدیکی می‌کردند. هم سردار سلیمانی نماد وحدت و همبستگی بود و هم شهید سلیمانی نماد وحدت و همبستگی است.
رئیسی افزود: جمهوری اسلامی چرخه سازش انسان‌های خودساخته است که این چرخه درون‌زاست و نوسان ندارد. شهید سلیمانی پرورش یافته و سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه