دانمارک؛ دینامیت‌ها، شگفتی‌ساز می‌شوند؟

دانمارک؛ دینامیت‌ها، شگفتی‌ساز می‌شوند؟


یکی از تیم‌هایی که انتظار می‌رود در این دوره تا مراحل پایانی پیش برود قرمز و سفیدهای اسکاندیناوی هستند. دانمارک پس از نمایش لذت‌بخش در یورو 2020 که با صعود به نیمه‌نهایی توأم شد، توانست در لیگ ملت‌ها هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد و خودش را مهیای حضور در جام جهانی کند. آن‌ها برای ششمین‌بار می‌خواهند در این تورنمنت بزرگ شرکت داشته باشند. دینامیت‌ها تنها در سال 2010 موفق به صعود از گروه‌شان نشدند و در الباقی ادوار حداقل تا یک‌هشتم نهایی بالا رفتند. اوج کار دانمارک در سال 1998 بود. وقتی که آن‌ها با هدایت بو یوهانسون موفق شدند پس از فرانسه، با 4 امتیاز از گروه خود صعود کنند. دور بعدی با پیروزی 4 بر یک برابر نیجریه همراه شد. پایان ماجرای برادران لادروپ، پیتر اشمایکل، توماس هلوگ، ابه ساند و دیگر ستاره‌های دانمارک در دیدار مقابل برزیل بود. آن‌ها با وجود ارائه‌ یک بازی جذاب، 3 بر 2 به حریف نامدار خود باختند و از جام کنار رفتند.
کسپر هیولمند در روسیه و در دیدار مقابل کرواسی به عنوان دستیار، شاهد حذف تلخ دینامیت‌ها بود. کسپر در جام ملت‌ها توانست با وجود مشکلی که برای کریستین اریکسن به‌وجود آمد با نمایشی جذاب تا یک‌قدمی فینال پیش برود.
حالا در ترکیب دانمارک شاهد حضور بازیکنان شناخته‌شده‌ زیادی هستیم. کسپر اشمایکل، آندرس کریستنسن، سیمون کِر، یواکیم میله و مارتین بریث‌ویت مهم‌ترین نفرات قرمز و سفیدها در قطر خواهند بود. باید دید این مجموعه‌ متحد تا چه مرحله‌ای قرار است پیشروی کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها