ستارگان ورزش

ستارگان ورزش


​​​​​​​  گری لینه‌کر  

مهاجم قدیمی انگلیس در تحلیل بازی ایران و انگلیس مدعی شد داور به خاطر نتیجه با ایران مهربان‌تر بود. «ایران نشان داده که شکست دادنش در جام جهانی سخت است».

  آرسن ونگر 
 سرمربی سابق آرسنال معتقد است تیم ملی فرانسه توانایی دفاع از عنوان قهرمانی را دارد. « این تیم بهترین خط حمله را در بین تمامی تیم‌های حاضر در اختیار دارد».

  دیوید بکام 
 ستاره سابق منچستری، به راشفورد به خاطر گلی که به ایران زد تبریک گفت«عجب گل خوبی، رفیق!». راشفورد در حالی که تنها 49 ثانیه از حضورش گذشته بود گل زد.

  کودی گاکپو 
 مهاجم باشگاه PSV، با گلزنی مقابل سنگال و درخشش های او از رده باشگاهی، به عرصه ملی راه یافته حالا منچستر او را برای جانشینی رونالدو می‌خواهد.

  لیونل مسی 
پزشک فوق ستاره آرژانتینی می‌گوید آن‌قدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.

  ناصر الخلیفی 
 رئیس قطری پاری سن ژرمن، فضای منفی که پیرامون کشورش به وجود آمده را غیر ضروری دانست.«دنیا نسبت به قطر بسیار بی انصاف بوده، باور کنید. ما انسان‌های خوبی هستیم». 

  روماریو 
ستاره برزیلی قبل از اولین بازی سلسائو مقابل صربستان به نیمار پیام داد؛ « هیچ کس جز تو لیاقت بردن قهرمانی ششم را ندارد. به تو اعتماد دارم. برزیل به تو اعتماد دارد».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها