تورس، داماد آقای انریکه است

افشای رابطه خانوادگی در تیم ملی اسپانیا

تورس، داماد آقای انریکه است

لوئیز انریکه که جوان‌گرایی قابل‌توجهی در ترکیب تیمش انجام داده است، علاوه بر اینکه سرمربی اسپانیا در جام‌جهانی پیش‌رو خواهد بود، یک رابطه خانوادگی با یکی از بازیکنان جوانش دارد.


​​​​​​​در کنفرانس خبری، فران تورس، جوان 22 ساله لاروخا که پیراهن بارسلونا را نیز بر تن می‌کند، برای اولین بار در مقابل اصحاب رسانه اعلام کرد با دختر 22 ساله انریکه نامزد کرده است و صدالبته این موضوع، هیچ تأثیری روی رابطه حرفه‌ای تورس با انریکه نمی‌گذارد. تورس که با هدایت ژاوی شانس چندانی برای به میدان رفتن پیدا نمی‌کند در دو دیدار اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا در ماه سپتامبر از ابتدا به میدان رفته بود و در حالی که اکثر مواقع در کناره‌های خط تهاجمی به میدان می‌رود، امکان بازی در نوک خط حمله را خواهد داشت؛ جایی که انریکه تنها آلوارو موراتا را همراه با خود به تورنمنت آورده است.
تورس در کنفرانس خبری گفت: «من و سرمربی به خوبی قادر هستیم رابطه کاری را با رابطه خانوادگی در مواقع به خصوص از یکدیگر جدا کنیم. در زمان تمرین و مسابقه، انریکه برای من مربی است و من برای او بازیکن و در عین حال در خارج از مستطیل سبز، من نامزدِ دختر او هستم و او پدر نامزدم. به هر حال ما با این قضیه کنار آمده‌ایم و ماجرا همان‌گونه‌ای به نظر می‌رسد که هست». فران تورس که پیش از این، رابطه‌اش با سیرا انریکه را مخفی نکرده بود اما از طرفی هرگز رسماً به این مورد واکنش نشان نداده بود، درحالی به این مورد اشاره کرد که پیش از این انریکه سیگنال‌هایی مبنی بر این رابطه به رسانه‌ها داده بود. 
انریکه در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن را از لحاظ سبک بازی، با بیشترین شباهت نسبت به خودش در زمان بازیگری (زمانی که سرمربی حال حاضر اسپانیا، با پیراهن بارسلونا و لاروخا در خط هافبک به میدان می‌رفت) می‌بیند با مکثی نسبتاً طولانی گفته بود: «پاسخ به این پرسش، کاملاً آسان است.  فران تورس؛ زیرا اگر در غیر این صورت باشد، دخترم سر من را می‌کند!» در واکنش به این اتفاق، فران تورس گفت: « او بسیار شوخ‌طبع است و پاسخش به این سؤال تصمیمی ناگهانی در حین یک برنامه زنده بود. مشخصاً او در این باره شوخی کرد. این جام‌جهانی، بدون شک حکم سکوی پرتاب برای من و سایر هم‌تیمی‌های جوانم خواهد بود».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها