دبل طارمی، آرسنال و منچستر را وسوسه کرده!

دبل طارمی، آرسنال و منچستر را وسوسه کرده!


گزارش هایی که وب سایت  CBS Sports منتشر کرده، عنوان می کند طارمی که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به آرسنال پیشنهاد شده بود ، حالا در شرایطی که در کورس قهرمانی لیگ جزیره قرار دارد، باردیگر نگاهشان به مهاجم ایرانی دوخته شده است.
ادو گاسپار مدیر فنی باشگاه آرسنال در تابستان گذشته ترجیح داد طارمی را به خدمت نگیرد و از آن زمان تاکنون مهاجم باشگاه پورتو کاری جز گلزنی و ارسال پاس گل انجام نداده است.
سرمربی آرسنال میکل آرتتا که در حال حاضر تیمش در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلستان قرار دارد قطعاً عملکرد روز گذشته طارمی را زیر نظر داشته و ممکن است که این درخشش متوالی مهاجم ایرانی، نظر او را تغییر دهد و در ژانویه پیش رو برای جذب او اقدام کند.
وب سایت thepeoplesperson که یکی از سایت‌های نزدیک به باشگاه یونایتد است و عمدتاً اخبار این باشگاه را پوشش می‌دهد، در پایان بازی تیم‌های ملی انگلیس و ایران با اشاره به آمار خوب طارمی در تیم ملی ایران و باشگاه پورتو، نوشت: طارمی شباهت زیادی به هری کین دارد و از آنجایی که یونایتد مدت‌هاست که هوادار این بازیکن تاتنهام بوده است، علاقه شیاطین سرخ می‌تواند بسیار منطقی باشد». این رسانه انگلیسی همچنین تأکید کرد باشگاه پورتو برای فروش طارمی حداقل مبلغ ۲۰ میلیون یورو طلب می‌کند اما باتوجه به سن و سال این بازیکن ممکن است فرصت انتقال او به یک تیم بزرگ را از دست 
بدهد».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها