وقف، زندگی ایرانیان را بهینه می‌کند

وقف، زندگی ایرانیان را بهینه می‌کند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وقف در عصر حاضر تحولات فراوانی داشته است، گفت: وقف می‌تواند به بهینه‌سازی زندگی ایرانیان کمک کند و برای بهینه‌سازی زندگی بشریت در آینده برنامه دارد.


به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی دیروز در مراسم شصتمین سال اعطای جایزه ملی البرز (ویژه دانش‌آموزان) اظهار کرد: امام کاظم(ع) در روایتی به هشام از شاگردان خود می‌فرمایند علم فقرات نافعی دارد و یک‌ فقره آن توأمان بودن علم با عقل است. عقل مدیریت به کارگیری علم‌ است. شما دانش‌آموزان نخبه کشور چنانچه عالمانی ژرف‌‌اندیش و با قدرت تفکر باشید، می‌توانید دنیا‌ را متحول کنید.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: وقف در عصر حاضر تحولات فراوانی داشته است. وقف می‌تواند به بهینه‌سازی زندگی ایرانیان کمک کند و برای بهینه‌سازی بشریت در آینده برنامه دارد. نیات واقفان در طول تاریخ چنین بوده و نشان‌دهنده این موضوع است. امروز وقف در حوزه انرژی، به کارگیری آب به روش صحیح، کشت‌ و زرع در عمق خاک، استفاده از ظرفیت آب خلیج فارس که در صورت استفاده صحیح بیش از نفت تأثیرگذار خواهد بود، تولید انرژی پاک، ابزار مورد‌ نیاز کشور، تولید تجهیزات پزشکی و قطعات فنی مورد نیاز و ارزان‌سازی این‌ قطعات ورود جدی داشته است. 
وی بیان کرد: صندوق حمایت از دانش‌بنیان‌ها در سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل شده و با بیش از ۳۵ شرکت دانش‌بنیان، قرارداد مشارکت داریم. سازمان اوقاف، سازمانی پشتیبان در این عرصه است.‌ شما دانش‌آموزان نخبه با قدرت، کار علمی خود را پیش ببرید ما نیز به شما کمک خواهیم کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه