آغاز نام‌نویسی بیست و ششمین دوره آموزشی مهدالرضا(ع)

آغاز نام‌نویسی بیست و ششمین دوره آموزشی مهدالرضا(ع)


نام‌نویسی بیست و ششمین دوره‌ آموزشی مهدالرضا(ع) شامل روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی آغاز شد.
به گزارش آستان‌نیوز، 24سال از آغاز نخستین کلاس‌های آموزشی مهدالرضا(ع) می‌گذرد؛ طرحی که در ابتدا با حضور استاد احمدرضا محسنی، مبدع این طرح با دو كلاس آزمایشی برگزار شد و پس از احراز ثمربخشی و موفقیت با تشكیل دوره تربیت مربی در شهر مشهد و 9 استان از استان‌های موقوفه‌دار توسعه یافت و هم ‌اکنون در 31 استان کشور در حال اجراست.
سال تحصیلی 1402-1401 ویژه کودکان پنج سال تمام (متولدان نیمه دوم سال 1395 و نیمه اول سال 1396) بوده و والدین گرامی تا 21 مرداد فرصت دارند به صورت اینترنتی در سامانه ثبت‌نام کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص نحوه شرکت در بیست و ششمین دوره آموزشی روخوانی قرآن کریم و مشاهده فهرست مراکز می‌توانند به سامانه  markazquran.razavi.ir مراجعه کنند .این دوره آموزشی به دو صورت حضوری و مجازی از مهر سال جاری آغاز به کار می‌کند و تا خرداد ماه سال 1402 ادامه دارد.
در این دوره ضمن آموزش روخوانی قرآن كریم به روش قصه و بازی، بعضی از سوره‌های كوتاه، آشنایی با ائمه معصومین(ع)، آیات و روایت‌های كاربردی، آشنایی با مناسبت‌های ملی و مذهبی و مفاهیم پیش‌دبستانی به فراگیران آموزش داده می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه