نباید جام را به پرسپولیس بدهیم

آرش رضاوند، هافبک استقلال در گفت‌وگو با قدس:

نباید جام را به پرسپولیس بدهیم

حمیدرضا عرب


 او درماه‌های اخیر تبدیل به یکی از آماده‌ترین هافبک‌های فوتبال ایران شده و درخط میانی استقلال می‌درخشد. رضاوند که دو فصل پیش زیر آماج شدید‌ترین انتقادها از سوی هواداران این باشگاه قرار داشت، با عبور از این دوره بحرانی به شرایط بسیار امیدوارکننده‌ای رسیده، به طوری که حالا زمزمه دعوت او به تیم ملی نیز شنیده می‌شود.
 رضاوند درآستانه شهرآورد درباره اینکه شانس استقلال برای کسب موفقیت دراین بازی بزرگ چه اندازه است این پاسخ را می‌دهد: « داربی بازی فرصت‌هاست.  هرتیمی از فرصت‌های خود نهایت بهره را ببرد، برنده است. در داربی 100 ما روی یک غافل‌گیری گل خوردیم وگرنه حالت طبیعی 
آن بازی دست کم یک مساوی بود وما باید با امتیاز از آن بازی خارج می‌شدیم. 
متأسفانه آن بازی برای ما خوب پیش نرفت و شکست خوردیم درحالی که حقیقتاً شایسته باخت نبودیم».
 به نظر می‌رسد ذهن استقلالی‌ها همچنان درگیرآن باخت است. رضاوند اما جور دیگری حرف می‌زند:« آن باخت برای ما تمام شده و حالا یک بازی خیلی مهم درپیش داریم و نباید اجازه بدهیم 
اتفاقات تلخ آن بازی تکرار شود. خودتان دیدید که در بازی‌های این فصل چه اندازه از جانب داوری لطمه خوردیم. امتیازات زیادی از ما گرفته شد و روزهای سختی را سپری کردیم. 
اما باید با یک برد بزرگ همه این خاطرات تلخ را از ذهن دور کنیم. ما نباید اجازه بدهیم پرسپولیس دوباره یک جام را از ما بگیرد. باید با همه وجود بازی کنیم و به سمت موفقیت برویم». 
از رضاوند درباره داوری و مباحثی که درباره استخدام داور خارجی مطرح می‌شود، پرسیدیم که او این پاسخ را داد:« من به همه داوران ایرانی احترام می‌گذارم. آن‌ها عزیز ما هستند اما یک داور خارجی بیاید تا جای حرف و حدیثی باقی نماند. 
به اعتقاد من انتخاب داور خارجی بد نیست. درلیگ‌های خارجی هم همین تصمیم اتخاذ می‌شود. درلیگ عربستان از داوران خارجی در بازی‌های بزرگ استفاده می‌شود و ما هم می‌توانیم با انتخاب داور خارجی جلو حواشی را بگیریم. 
امیدوارم بهترین تصمیم اتخاذ شود تا حرف و حدیثی باقی نماند».
 رضاوند درباره حضور تماشاگران دراین بازی مهم نیز گفت:«امیدوارم هواداران استقلال بالاترین استقبال ممکن را از این بازی داشته باشند. به اعتقاد من هواداران ما شایسته کسب یک جام هستند وامیدوارم با حضورآن‌‌ها جشن قهرمانی بگیریم».  رضاوند درباره اینکه آیا آخر فصل از استقلال جدا می‌شود و زمزمه حضورش درلیگ‌ کشورهای عربی چه اندازه صحت دارد،  خاطرنشان کرد:«دوست دارم آخر فصل به این پرسش پاسخ بدهم.  
درفصل جاری مشکلات زیادی داشتیم که باید خوب فکر کنم و بعد درباره ماندن یا جدایی از استقلال صحبت کنم. فعلاً تمرکز من روی بازی است».

خبرنگار: حمیدرضا عرب 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه