بیمارستان رضوی؛ پشتیبان بهداشت و درمان کشور

بیمارستان رضوی؛ پشتیبان بهداشت و درمان کشور


​​​​​​​معاون وزیر بهداشت، بیمارستان فوق تخصصی رضوی را قطب درمانی و پشتیبانی حوزه بهداشت و درمان کشور در منطقه شمال شرق کشور برشمرد و از حمایت‌های آستان قدس رضوی در این حوزه قدردانی کرد.
دکتر حسین فرشیدی در حاشیه نشست کارگروه «پدافند بهداشت، درمان و تهدیدات نوین آستان قدس رضوی» که در بیمارستان رضوی برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: رعایت بهداشت در خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس به دلیل سطح گسترده مرزهای مشترک با کشورهای همسایه و آمار بالای سفرهای داخلی و خارجی برای وزارت بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و نظارت لازم، مانع از شیوع احتمالی برخی بیماری‌ها در این منطقه از کشور شویم.
فرشیدی با اشاره به اقدام‌ها و خدمت‌های آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: آستان قدس رضوی رویکرد بسیار خوب و اثربخشی در حوزه بهداشت و درمان دارد و در کنار توجه به اقدام‌های بهداشتی در حوزه زیارت و همچنین خدمات درمانی در مراکز تحت مدیریت خود به ویژه بیمارستان فوق تخصصی رضوی، پشتیبانی‌های اثربخشی از حوزه بهداشت و درمان استان داشته است.
معاون وزیر بهداشت افزود: بیمارستان رضوی همواره به عنوان یک قطب درمانی کشور ایفای نقش کرده و در حوزه ارائه خدمات بهداشتی پشتیبانی‌های لازم را ارائه کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه