استقلالی‌ها برای ساپینتو بازی نمی‌کنند؟

مرد پرتغالی در آستانه جدایی

استقلالی‌ها برای ساپینتو بازی نمی‌کنند؟

موضوع تنها پنج امتیاز عقب افتادن از پرسپولیس نیست. استقلال در هفته‌های اخیر مثل تعطیلات پیش از جام جهانی بازی نمی کند و اگر بازی مقابل تراکتور را در مصاف جام حذفی هم تکرار کند، چه بسا شانس ادامه حضور در این مسابقات را از دست بدهد و در ادامه میزان اختلاف امتیاز استقلال با دیگر مدعیان هم زیاد شود.


​​​​​​​در طول نیم فصلی که از لیگ برتر می گذرد مواردی در استقلال وجود داشت که باشگاه تلاش کرد هرگز آن را رسانه‌ای نکند.

بازیکنان بازی نمی‌کنند!
برخی از بازیکنان استقلال اصلاً رابطه خوبی با ریکاردو ساپینتو ندارند و این موضوعی است که در هفته‌های اخیر بیشتر از قبل آشکار شده است.ریکاردو ساپینتو در طول نیم فصلی که در استقلال کار می‌کند هرگز نتوانسته رابطه‌ای خوب  با بازیکنانش برقرار کند. رفتارهای تند او از یک طرف و حضور بازیکنان پرتعداد در برخی از پست‌ها که سبب نیمکت نشینی ستاره های این تیم می‌شد، موجب شد تعداد قابل توجهی از بازیکنان رابطه خوبی با سرمربی این تیم نداشته باشند.این اتفاق در حالی است که مربی‌های خارجی معمولاً تلاش می کنند روابط خوبی با بازیکنان برقرار کنند اما طبق اخبار منتشر شده، تعداد قابل توجهی از بازیکنان استقلال اصلاً رابطه خوبی با ساپینتو نداشته و حتی گفته می‌شود از جدایی احتمالی او استقبال می‌کنند.

قطع همکاری یا استعفا؟
آنچه مسلم است کسب نتایج ضعیف استقلال پس از جام جهانی سبب شده شایعاتی در مورد قطع همکاری ساپینتو به گوش برسد و گفته می شود در جلسه امشب همه چیز در این باره مشخص می‌شود. 
حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این خصوص بیان کرد: روز یکشنبه جلسه ای را خواهیم داشت و راجع به مشکلاتی که به وجود آمده، تصمیم خواهیم گرفت.
او درباره شایعه اختلاف میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو گفت: هیچ مشکلی بین سرمربی و مدیرعامل وجود ندارد. این خبرهایی که منتشر شده و گفته می‌شود جلسه‌ای برگزار شده ، درست نیست. اصلاً جلسه‌ای برگزار نشده است. عضو هیئت مدیره استقلال افزود: از نتایج بدست آمده اصلاً راضی نیستیم؛ چراکه هیئت مدیره تمام امکانات را در اختیار تیم مدیریتی قرار داده است. متأسفانه از نتایج کسب شده راضی نیستیم.

گران‌ترین تیم
نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که تیم فوتبال استقلال با شکست برابر تراکتور در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت اما این تیم همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی در این مسابقات است.
این رده در حالی برای آبی پوشان تهرانی بدست آمد که براساس اعلام حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، تیم فوتبال استقلال پرهزینه ترین و گران‌ترین تیم لیگ برتر بیست و دوم است.استقلال از ۳۵۰ میلیارد تومانی که به خاطر فروش سهامش داشت، همه را هزینه کرده و حتی ۱۰۰ میلیارد تومان هم وام گرفته است. بااین حال همه این رقم برای خرید و جذب بازیکنان هزینه نشده و بخشی از آن برای پرداخت بدهی ها و مالیات پرداخت شده است.

شایعه پشت شایعه
دیروز حتی خبرگزاری ایلنا به نقل از یک منبع غیر رسمی از استعفای مرد پرتغالی نوشت که خیلی زود تکذیب شد اما نشان داد زیر پوست باشگاه آبی پایتخت خبرهایی هست که به زودی همه را شوکه خواهد کرد. جالب اینکه به واسطه رابطه همیشه خوب مجیدی و فتح الله زاده از این سرمربی به عنوان گزینه جدی جانشینی ساپینتو نام برده می‌شود.

خبرنگار: جواد رستم زاده

برچسب ها :
ارسال دیدگاه