نیاز استقلال به امکانات حرفه‌ای

در گفت و گوی قدس با مهدی مهدی‌پور مطرح شد

نیاز استقلال به امکانات حرفه‌ای

هافبک طراح تیم استقلال یکی از آن دسته بازیکنانی است که همواره سعی کرده به دور از حاشیه به تمرینات خود بپردازد. مهدی‌پور که در بازی با مس دچار مصدومیتی شدید شد، حالا درپی بازگشت بهتر به ترکیب استقلال است. او از عملکرد خودش هم چندان راضی نیست.


الان وضعیت تو چه طور است؟
مصدومیت بدی بود و خدا به من رحم کرد که دچار آسیب‌های ورزشی جدی نشدم. درآن بازی برخورد سختی با بازیکن حریف داشتم. البته مصدومیت طبیعی است اما هنوز به پاسخ سؤالم نرسیدم که چرا و به چه دلیل داور آن خطای سخت را ندید و به نفع ما سوت نزد. قرار شده با تیم به تبریز بروم. باقی مسائل دست اعضای کادرفنی است. اگر صلاح بدانند بازی می‌کنم. اگر هم نه از روی نیمکت کار را دنبال می‌کنم. 

درهفته‌ای که گذشت بازهم زمین تمرینتان را تغییر دادید. دلیلش چه بود؟
ما فقط یک زمین تمرین داریم و مانند باشگاه پرسپولیس که دو زمین تمرین اختصاصی دارد، نیستیم. مجبوریم برای حفظ زمین چمن ورزشگاه ناصرحجازی گاهی به زمین‌های دیگر برویم و آن‌جا تمرین کنیم. گذشته از این مسائل اما اعتقاد دارم استقلال باشگاه بزرگی است و نیاز به امکانات حرفه‌ای دارد. فوتبال درکشورهای اطراف ما به سرعت درحال پیشرفت است و ما باید خودمان را به این استانداردها نزدیک کنیم.

چه قدر به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی؟
سعی می‌کنم طوری فوتبال بازی کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم. به هرحال آرزو داشتم به جام جهانی بروم که نشد. باید تلاش کنم دوباره پیراهن تیم ملی را بدست بیاورم.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه