رد گم‌کنی با اسم قلعه‌نویی و مجیدی

گل به خودی سخنگوی فدراسیون فوتبال

رد گم‌کنی با اسم قلعه‌نویی و مجیدی

عصر روز سه شنبه سخنگوی فدراسیون فوتبال ادعای عجیبی را مطرح کرد که همکاران وی در هسته نخست مدیریتی فدراسیون فوتبال به دنبال بررسی گزینه‌های موجود برای مربیگری تیم ملی فوتبال هستند، اما هنوز به جمع بندی نهایی دست پیدا نکردیم و این اتفاق مستلزم تحقیقات تکمیلی و کار کارشناسی است.


همزمان با این اظهارنظر برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از این داشت که احتمالاً سرمربی بعدی یک مربی داخلی خواهد بود، در گمانه‌زنی‌ها نام یحیی گل محمدی، علی دایی ، جواد نکونام ، فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شد که به گفته برخی نام گل محمدی، دایی و نکونام از فهرست گزینه ها خارج شده و احتمالاً فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی دو گزینه نهایی هدایت تیم ملی خواهند بود. اما در کمتر از 24 ساعت بازی تبلیغاتی فدراسیون فوتبال برای افکارعمومی لو رفت؛ چرا که آقای سخنگو اتفاقات و تصمیم گیری‌های هیئت رئیسه در جلسه را در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال تشریح کرد اما هیچ اشاره‌ای به اظهارات روز سه شنبه خود نداشت تا عملاً روشن شود رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی همان‌طور که در ماجرای استخدام کارلوس کی روش یک گاف معنادار داده بود، برای دومین بار از همین جنس گاف را داد تا هجمه‌ها به سمت وی دو چندان شود.
تکذیب مذاکره فدراسیون با گزینه‌های داخلی و رد این موضوع از سوی برخی افراد نظیر گل‌محمدی و نکونام نشان داد ادعاهای احسان اصولی برای آرام نگه داشتن افکارعمومی یک قصه خیالی بوده که آقای سخنگو بدون هماهنگی با هیئت رئیسه آن را رسانه‌ای کرده است.
هرچند تاکنون سخنگوی جوان غیرفوتبالی هیچ توضیحی در این ارتباط ارائه نداده، اما کاملاً مشخص است وی به خیال کاهش فشار افکارعمومی این وعده واهی را سر داده و مدعی شده هیئت رئیسه در حال مذاکره با گزینه‌های جدید است تا اصطلاحاً برای خود زمان خریداری کند.
با این حال گفته می‌شود برخلاف ادعای سخنگو و گمانه‌زنی‌های موجود در فضای رسانه‌های مجازی تا این لحظه هیچ گزینه‌ای به جز کارلوس کی روش وجود ندارد و آن‌ها همچنان امیدوارند بتوانند با کارلوس کی روش ادامه همکاری داشته باشند با این شرط که در این مدت بتوانند منتقدان مرد پرتغالی را آرام کنند و نظر آن‌ها را تغییر دهند.
بر این اساس مطرح کردن نام امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی یک بازی تبلیغاتی از سوی برخی افراد در هیئت رئیسه فدراسیون است تا به این ترتیب دائماً این پرسش مطرح نشود که برنامه تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت‌ها چه خواهد بود و چه کسی قرار است سکان هدایت این تیم را در دست بگیرد؟
سکوت محض مهدی تاج و نواب رئیس وی نیز بیانگر این مسئله است که آن‌ها به هیچ عنوان تمایلی به رسانه‌ای کردن ماجرا ندارند و ترجیحاً علاقه‌مندند در سایه همه چیز سپری شود تا در طول مسیر مدنظر با چالش و سنگ اندازی مخالفان رو به رو نشوند.
در حال حاضر مهم‌ترین هدف، جام ملت‌های آسیا و حضور قدرتمند ایران در این مسابقات است که نیاز به یک مربی کارآزموده و باتجربه دارد. 

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه