تأمین آب اضطراری شهرهای خراسان جنوبی نیازمند اعتبار

تأمین آب اضطراری شهرهای خراسان جنوبی نیازمند اعتبار


​​​​​​​مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: تأمین آب اضطراری شهرهای استان اعتباری افزون بر ۱۶۰میلیارد تومان نیاز دارد که تاکنون از این میزان ۴۷میلیارد تومان تخصیص یافته است.
حسین امامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت آبی استان اظهار کرد: تأمین آب اضطراری شهرهای استان  اعتباری بیش از 160 میلیارد تومان نیاز دارد که تاکنون از این میزان 47 میلیارد تومان تخصیص یافته است.
وی افزود: 20 مخزن به اضافه 17 حلقه چاه برای تأمین آب استان در تابستان اجرایی خواهد شد و 20 مجتمع آب روستایی و پنج تک روستایی را در دست اجرا داریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 87 میلیارد تومان از محل محرومیت‌زدایی و 52میلیارد تومان اعتبار ملی برای مجتمع‌های آب روستایی تعریف شده است.
امامی با اشاره به تأمین آب میان‌مدت در شهرهای مرزی به ویژه در شهرستان‌های درمیان و زیرکوه تصریح کرد: در راستای تأمین آب میان‌مدت این شهرها پیگیری‌هایی انجام می‌دهیم تا دغدغه ساکنان آنجا برطرف شود.
وی افزود: تأمین میان‌مدت آب شهرهای مرزی خراسان جنوبی به هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تأمین این اعتبار در دستور کار شرکت آبفای استان قرار دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه