ایجاد شهرک حمل‌ونقل در استان ضروری است

ایجاد شهرک حمل‌ونقل در استان ضروری است


​​​​​​​استاندار خراسان شمالی گفت: برخی تصمیمات باید تسریع شود و ساخت شهرک حمل‌ونقل یکی از نیازهای مهم است که باید بیشتر مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
محمدرضا حسین‌نژاد بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل و تسریع در ساخت شهرک حمل‌ونقل تأکید و اظهار کرد: پیگیری برخی مسائل و مشکلات در حوزه حمل‌ونقل باید در اولویت قرار گیرد.
وی یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی را اهمیت به جایگاه حمل‌ونقل دانست و افزود: نقش مهم حمل‌ونقل در حوزه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و ضروری است تا مشکلات را به حداقل رساند. برخی تصمیمات باید تسریع یابد. ایجاد شهرک حمل‌ونقل یکی از نیازهای مهم این حوزه است که باید بیشتر مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
حسین‌نژاد بر افزایش ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی تأکید کرد و گفت: با افزایش تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در مسیر جاده‌ها شاهد کاهش حوادث خواهیم بود. همچنین احداث ترمینال برای نگهداری وسایل نقلیه سنگین در هر شهرستانی  مورد پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.
استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان تمرکز اصلی بر جذب اعتبارات بیشتر در حوزه راه‌ها بود، افزود: اعتبار بسیار خوبی برای محور بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافت.
به گفته کارشناسان، خراسان شمالی به دلیل قرار گرفتن در یکی از پر تردد ترین محورهای مواصلاتی شمال کشور نقش ویژه ای در حوزه حمل ونقل بار و مسافر دارد و ایجاد زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل می تواند اثرات قابل توجهی در سایر بخش‌ها از قبیل تولید و خدمات داشته باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه