از اهدای ۴۸۵ جهیزیه تا احداث ۳۰۰ چاهک در سیستان و بلوچستان

جزئیات 14 طرح اجتماعی بنیاد کرامت رضوی

از اهدای ۴۸۵ جهیزیه تا احداث ۳۰۰ چاهک در سیستان و بلوچستان


​​​​​​​از جمله طرح‌های افتتاح شده بنیاد کرامت، افتتاح کارگاه خیاطی در شهر مشهد است که با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار و خانواده‌های با درآمد پایین اجرایی شده است. در قالب این طرح با دریافت سفارش کار از مراکز پوشاک و تهیه و تولید البسه، برای 60 زن سرپرست خانوار اشتغال‌زایی شده است. بنیاد کرامت رضوی پیش از این نیز طرح‌های اشتغال‌زایی متعددی اجرایی کرده و با ارائه 17هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات تاکنون، بستر اشتغال‌زایی برای 20 هزار شغل را فراهم کرده است.

 اهدای 485 سری جهیزیه
بنیاد کرامت رضوی همچنین با هدف حمایت از جوانان و کمک به ازدواج آن‌ها، همزمان با دهه کرامت 485 سری جهیزیه تأمین و به آن‌ها اهدا کرد.

  300چاهک جدید برای مردم سیستان و بلوچستان
همزمان با دهه کرامت، خدمت‌رسانی خادمان و خادمیاران رضوی به مردم سیستان و بلوچستان نیز توسعه یافت و 300 چاهک در شهرهای زابل، زهک،‌ هامون، هیرمند و نیمروز به بهره‌برداری رسید که منجر به زیر کشت رفتن صدها هکتار زمین کشاورزی خواهد شد.

 آزادسازی 47 زندانی
همچنین در ادامه اجرای پویش «نذر امام» برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، 47 زندانی به برکت نام امام رضا(ع) و گذشت شاکیان و حمایت خیران از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. در قالب این پویش تاکنون با تأمین و پرداخت 326 میلیارد تومان بدهی زندانیان، 640 مادر و پدر زندانی از زندان آزاد شده‌اند.

 برپایی سفره کرامت با 500 هزار وعده غذایی
همچنین با محوریت میزبانی از اقشار کم‌درآمد، توزیع 500 هزار وعده غذایی در سراسر کشور آغاز شد. این حوزه خدمت‌رسانی بنیاد کرامت در ماه‌های گذشته نیز مورد توجه ویژه بوده و در همین راستا تاکنون 580 هزار کیلو گوشت عقیقه، نذورات و قربانی و 50 میلیون وعده غذایی، طبخ و بین زائران و نیازمندان توزیع شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه