سلام دختران ماه به خورشید

جشن تکلیف 200 دختر از سراسر جهان اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار شد

سلام دختران ماه به خورشید


همه جا جشن است و سرور و شادمانی و یک دهه پرحلاوت و کرامت را می‌گذرانیم. روزگار گویا قند و شکرخنده شده است. یا دید و بازدید خادمان با مردم است یا سفره کرامت آقا یا حضور خادمان افتخاری و پذیرایی از زائران دور و نزدیکش. میان همه این روایت‌های عاشقانه مریدان با مراد دل‌ها، ۲۵۰ نفر از نوگلان جهان اسلام نیز پایکوبی جشن بزرگ تکلیف و تبرک التزام به تقید دین را در بارگاه منور رضوی به جشن نشستند.
میان همه حال بی‌نظیری که در چشم‌هایشان دویده و بین همۀ حس سبکبالی که در جانشان نشسته، چه با وزانت و متانت سر تعظیم مقابل سلطانی به مهربانی علی بن موسی الرضا(ع) فرود آورده‌اند.
دست مریزاد دارد که ستارگان ایمان و مادران فردای بلاد اسلام از گوشه گوشه جهان، از لبنان زیبا گرفته تا سوریه و عراق مقاوم، از همسایگان شرقی (پاکستان و افغانستان) تا هندوستان وسیع و دلربا، از نیجریه در قاره سیاه تا بحرین، عربستان و ایران جان خودمان، فارغ از رنگ و نژاد و زبان و قبیله، قبله را ملاک قرار داده‌اند تا در جوار مهرافروز حضرت انیس النفوس(ع) دل را به ریسمان ایمان گره بزنند و دعای علی ابن موسی(ع) را بدرقه ایمان خویش کنند.
دختران باایمان جهان اسلام، پس از شرکت در برنامه‌های تدارک دیده شده، آغاز مسیر عشق را در بارگاه معشوقی چون امام رضا(ع) به جشن نشستند و با خدای خویش برای طی طریق در مسیر ایمان عهد بستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه