همکاری‌های دوجانبه دانشگاه علوم اسلامی رضوی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

همکاری‌های دوجانبه دانشگاه علوم اسلامی رضوی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی


​​​​​​​در راستای ایجاد تعامل و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی دو دیدار با مدیران اداره همکاری‌های علمی و دانشگاهی و اداره مبادلات فرهنگی و سازمان‌های بین‌المللی در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تهران برگزار شد. به گزارش آستان‌نیوز حجت‌الاسلام اسدی موحد، کارشناس امور بین‌الملل دانشگاه رضوی در دیدار با دکتر خلج منفرد، مدیرکل اداره همکاری‌های علمی و دانشگاهی به منظور ارتباط علمی و بهره‌گیری از توانایی‌های فرهنگی و تحقیقاتی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به معرفی اجمالی دانشگاه علوم اسلامی رضوی پرداخت.
وی افزود: همجواری دانشگاه رضوی با مضجع شریف علی بن موسی‌الرضا(ع) می‌تواند جذابیت دوچندانی برای شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی همایش‌ها و کارگاه‌های فرهنگی و علمی مشترک باشد که این مهم زمینه اشاعه فرهنگ ناب اهل بیت(ع) را فراهم می‌آورد.
در این دیدار در خصوص ظرفیت علمی ویژه دانشگاه علوم اسلامی رضوی در زمینه حوزوی و دانشگاهی و در راستای همکاری دوجانبه با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری رویدادهای علمی مشترک در تهران و مشهد بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.
همچنین حجت‌الاسلام اسدی موحد، کارشناس امور بین‌الملل دانشگاه رضوی با مصطفوی، مدیر کل اداره مبادلات فرهنگی و سازمان‌های بین‌المللی به منظور ارتباط و بهره‌گیری از توانایی‌های فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
تبیین ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه رضوی و اعلام آمادگی برای همکاری مشترک در پروژه‌های علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل از جمله موارد مطرح شده در این گفت‌وگو بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه