رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شد

در حکمی از سوی دکتر مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شد

دکتر مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حکمی «محسن هوشمند» را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب کرد.


به گزارش آستان‌‌نیوز، مالک رحمتی حسب موافقت تولیت آستان قدس رضوی، در حکمی محسن هوشمند را به ریاست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با استعانت از عنایات خداوند متعال و عنایات حضرت رضا(ع) و با مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی به ویژه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه رسانه از جمله جهاد تبیین و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی و دغدغه‌های تولیت آستان قدس رضوی با هم‌افزایی و تعامل مؤثر با بخش‌های مختلف به مواردی از جمله طراحی جامع سپهر رسانه‌ای آستان قدس رضوی، ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای در راستای ترویج سیره و سنت رضوی، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌های ملی، بین‌المللی و فضای مجازی اهتمام ورزید.
سردبیری پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جانشین مدیر مسئول نشریه حرم، رئیس اداره انتشارات و تبلیغات محیطی آستان قدس رضوی، رئیس گروه پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) از جمله سوابق محسن هوشمند است.
پیش از این محمدمهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بود که به عنوان مشاور رسانه‌ای قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه