آقای گلی دوباره؛ شاید اتفاق بیفتد!

شیخ دیاباته در گفت‌وگو با قدس:

آقای گلی دوباره؛ شاید اتفاق بیفتد!

یک گل مقابل مس، دو گل مقابل صنعت نفت آبادان! شیخ دیاباته اگر به همین روند ادامه دهد، حتی ممکن است درکمال ناباوری آقای گل لیگ برتر هم باشد! مهاجم بلند قامت سرخ‌ها با همین تعداد گل اکنون سه گل با بهترین گلزنان لیگ برتر فاصله دارد.


موضوعی که نشان می‌دهد سطح کیفی گلزنان لیگ برتر در فصل جاری بسیار پایین است. دیاباته نیم نگاهی به آقای گلی هم دارد و وقتی با او چند کلامی صحبت می‌کنی، به این نتیجه می‌رسی که درپس ذهنش دستیابی به یک کفش طلای دیگر درفوتبال ایران حک شده است. 
شیخ می‌گوید:« آقای گلی من مهم نیست. مهم بازگشت پرسپولیس به صدر جدول است. ما باید زحمت بکشیم، تلاش کنیم و کار کنیم که دوباره به صدربرگردیم. گلزنی من زمانی اهمیت دارد که تیممان درصدر جدول باشد. این طوری شیرین‌تراست».  از شیخ می‌پرسیم وضعیت گلزنان لیگ برتر به گونه‌ای است که همچنان شانس آقای گلی دارد. می‌خندد و می‌گوید:« هنوز کفش طلایم را از فوتبال ایران نگرفتم اما همان طور که گفتید فاصله‌ها زیاد نیست و می‌شود همچنان صدرنشین شد. برای این کار نیاز دارم خوب تمرکز کنم. من تازه به پرسپولیس آمدم و مصدومیت‌هایی را پشت سرگذاشتم که کارم را دشوار کرده است. اما می‌جنگم تا به بهترین‌ها برسم».
 آیا پرسپولیس می‌تواند از سد هوادار بگذرد؟ شیخ به این بازی خوشبین است:« بازی درلیگ ایران سخت است. این را همیشه گفته‌ام. شما تیم‌های بزرگی دارید. بازیکنان خوبی هم درفوتبال ایران هستند که سطح لیگ را بالا می‌برند. هیچ بازی درلیگ ایران راحت نیست. ما دربازی قبل سختی زیادی تحمل کردیم اما نتیجه‌اش خوب بود. باید امتیاز جمع کنیم و راهی جز کسب پیروزی مقابل حریف بعدی نیست».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه