نمایشگاه «کتاب فاطمی»

نمایشگاه «کتاب فاطمی»

نمایشگاه «کتاب فاطمی» به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از روز شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) دایر است و سعی دارد جلوه‌ای از سبک زندگی فاطمی، ازدواج، حجاب و عفاف را در اختیار علاقه‌مندان بگذارد.


مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی ) گفت: ایام شهادت تا ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) فرصتی مناسب برای تبیین سیره فاطمی و نهادینه کردن آن در جامعه است بنابراین در همین راستا به‌نشر به برگزاری دو نمایشگاه کتاب در ورودی باب‌الجواد(ع) و باب‌الرضا(ع) حرم مطهر رضوی اقدام کرده است. در این دو نمایشگاه کتاب، آثاری با محوریت زندگی و سیره حضرت زهرا(س)، چهارده معصوم(ع) و حجاب و عفاف در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی عرضه می‌شود.
سعیدی در ادامه، ترویج معارف اهل بیت(ع) و ارزش‌های دینی، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، آشنایی دختران و بانوان با سیره حضرت زهرا(س) و بانوان الگوی جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در مدت برپایی این نمایشگاه‌های کتاب تا ۲۳دی ماه و روز زن تمامی کتاب‌ها با تخفیف ۱۵ درصد عرضه می‌شود.
وی با اشاره به ارائه آثاری در حوزه عفاف و حجاب و زن و خانواده در این نمایشگاه‌ها گفت: در تمامی این آثار تلاش شده است، سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، زیست و زندگی زنان قهرمان به عنوان شخصیت‌های قهرمان و الگو به گونه‌ای جذاب و مخاطب‌پسند به مخاطبان ارائه شود که در این آثار نیز به موضوع عفاف و حجاب و جایگاه آن در جامعه اشاره می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه