آبرسانی به ۴۰ روستای محروم

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خبر داد

آبرسانی به ۴۰ روستای محروم


فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) گفت: آبرسانی به ۴۰ روستای خراسان جنوبی به نام ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) صورت می‌گیرد.
به گزارش مهر، سردار غلامعلی تناکی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان ‌جنوبی اظهار کرد: از ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) به جز یک شهید، بقیه شهدای امنیت هستند که در مظلومیت و غربت به شهادت رسیدند.
وی افزود: از سال ۹۵ بنا به دستور رهبر معظم انقلاب در مرزهای شرقی و مرزهای خراسان جنوبی مانده‌ایم و در راستای خدمت به کشور، مردم و انقلاب انجام وظیفه می‌کنیم.
تناکی با اشاره به اینکه یادواره شهدای تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در روز ۱۷ دی ماه در حسینیه جماران برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به سالگرد حماسه ۹ دی و اتفاقات اخیر می‌خواهیم کار ویژه‌ای انجام دهیم. تناکی ادامه ‌داد: آبرسانی به ۴۰ روستای خراسان جنوبی را به نام ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) انجام می‌دهیم که تاکنون آبرسانی به این روستاها بین ۲۰تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با بیان اینکه آبرسانی به این روستاها به نام شهدا تا هفته دولت سال آینده به اتمام خواهد رسید، گفت: تلاش بر این است که تا پایان سال ۱۴۰۳ هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی پایدار محروم نباشد. فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین به نام و یاد این ۴۰ شهید، جهیزیه ۴۰ نوعروس محروم در استان را تأمین خواهیم کرد.
تناکی با اشاره به اینکه ۲۲۰ بخاری به محرومان هدیه خواهد شد، اظهار کرد: همچنین به نام و یاد شهدای تیپ مردم پایه، کار گازرسانی به ۴۰خانه محروم را انجام می‌دهیم که این پروژه آغاز شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه