«نذر مادر» برای تأمین 8هزار لباس گرم کودکان نیازمند

«نذر مادر» برای تأمین 8هزار لباس گرم کودکان نیازمند


همزمان با دهه فاطمیه، بانوان ایرانی با مشارکت در پویش «نذر مادر» و به برکت نام حضرت رضا(ع)8 هزار لباس برای 8 هزار کودک نیازمند تهیه خواهند کرد.
این پویش به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی برپا خواهد شد و 8 هزار روضه خانگی در سراسر کشور در آن مشارکت خواهند کرد.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در تشریح جزئیات این طرح گفت: با توجه به شناسایی 8 هزار روضه خانگی در سراسر کشور و ایجاد شبکه ارتباطی با برگزارکنندگان این روضه‌ها، بنیاد کرامت رضوی تلاش خواهد کرد در کنار حمایت معنوی از این مجالس، فعالیت‌های مشارکتی بانوان در حوزه مسائل اجتماعی را نیز تقویت کند و پویش «نذر مادر» برای تأمین لباس گرم کودکان نیازمند یکی از این طرح‌هاست.
فاطمه دژبرد ادامه داد: برگزاری دوره‌های جهاد تبیین برای بانوان نیز یکی دیگر از طرح‌های اجرایی شده به همت این مرکز است و فعالان فرهنگی، مبلغان و افرادی که می‌توانند برای جامعه مخاطب اثرگذار باشند، مخاطب این دوره هستند.
وی همچنین گفت: دبیرخانه‌های خدمت رضوی در سراسر کشور نیز در تعامل با مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، ارتباط با محافل و مجالس روضه خانگی را دنبال خواهند کرد تا پویش «نذر مادر» و اجتماع عزاداری فاطمیون در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با شکوه بیشتری برگزار شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه