پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 به‌زودی پرداخت می‌شود

پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 به‌زودی پرداخت می‌شود


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ استان خبر داد. حمید جهانشاهی، در جمع خبرنگاران از تأمین اعتبار ۱۰۰ درصدی مطالبات پاداش بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی مشمول نظام بودجه استانی خبر داد.
وی تصریح کرد: با استناد به ماده ۹ قانون برنامه و بودجه، بند «د» ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و در اجرای جدول شماره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ۱۰۰ درصد مطالبات پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی مشمول نظام بودجه استانی تأمین و به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ شده است.
با عنایت به ابلاغ کامل اعتبارات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی مشمول نظام بودجه هزینه‌ای استانی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، بار مالی ناشی از بازنشستگی کارکنان مذکور در دستگاه‌های اجرایی استان به طور کامل به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شده و به زودی توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت خواهد شد. کل مطالبات ناشی از بازنشستگی تعداد ۹۵ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال۱۴۰۰، مبلغ  ۲۲ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار بوده که برای پرداخت کامل به خزانه استان ارسال شده است و طی چند روز آینده به حساب ذی‌نفعان واریز خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه