درخواست شورای شهر بجنورد برای برخورد با ترک فعل مدیران

درخواست شورای شهر بجنورد برای برخورد با ترک فعل مدیران


​​​​​​​هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد، با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی برگزار شد و اعضای آن بر مشکلات عمده شهر، کمبود اعتبار و ضرورت همکاری فرادستگاهی برای کاهش معضلات تمرکز کرده و خواستار ورود دستگاه قضایی به موضوع ترک فعل مدیران شدند.
سید محسن موسوی رئیس مرکز آموزش و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر، آلودگی هوا در مرکز استان را یکی از مشکلات بزرگ برشمرد و گفت: البته هنوز در ابتدای این معضل هستیم و اگر اقدامات مناسب اتفاق بیفتد می توان از آن جلوگیری کرد.
یوسف مغروری عضو هیئت رئیسه شورا هم بیان کرد: نیازمند هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری هستیم. متأسفانه در حال حاضر حفاری‌های بی‌برنامه دستگاه‌های خدمات‌رسان، هزینه‌های سنگینی بر دوش شهرداری می‌گذارد. وی کارخانه کمپوست و ایستگاه میانه دفع زباله شهرداری بجنورد را از عمده‌ترین مشکلات مدیریت شهری اعلام کرد. اعظم السادات افشین‌فر رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر نیز ضمن گلایه از برخورد نکردن با تخلفات برخی از مدیران، قانون را برای اجرای عدالت برای همه یکسان دانست و بیان کرد: بی عدالتی در هیچ کجا قابل تحمل نیست و مردم از دیدن آن ناراضی هستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه