رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند

رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند

استاندار خراسان جنوبی از سفر رئیس جمهور در روز پنجشنبه این هفته به این استان خبر داد.


جواد قناعت اظهار کرد: سفر دوروزه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، پنجشنبه ۲۴ آذرماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه آمادگی کامل برای میزبانی این سفر را داریم، گفت: خراسان جنوبی مقصد نخستین سفر از دور دوم سفرهای رئیس جمهور انتخاب شده که جای قدردانی دارد.
قناعت با بیان اینکه هدف از این سفر پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس جمهور و هیئت دولت به استان است، بیان کرد: در جریان این سفر و طی نشستی ویژه مصوبات سفر اول مورد بررسی و واکاوی قرار خواهد گرفت.
به گفته وی؛ بررسی وضعیت تحقق مصوبات و دلایل اجرایی نشدن برخی از آن‌ها به منظور رفع موانع پیش ‌رو از اهداف این نشست است.
قناعت با بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها نگاه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار است، گفت: سفر به استان‌های محروم از جمله خراسان جنوبی در اولویت برنامه‌های شخص رئیس جمهور و هیئت دولت قرار گرفته است. در جریان این سفر استانی نشست تخصصی خوبی با گروه‌های مرجع و تأثیرگذار و سرمایه‌گذاران ملی برگزار خواهد شد تا آنان در زمینه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی هدایت و راهنمایی شوند.
استاندار با اشاره به دیدار مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در جریان سفر به خراسان جنوبی، گفت: این دیدار مردمی ساعت ۹:۳۰ صبح پنجشنبه ۲۴ آذرماه در ورزشگاه آزادی بیرجند خواهد بود. همچنین افتتاح چند طرح عمرانی در قاینات و سفر به نهبندان از دیگر برنامه‌های حضور دوروزه رئیس‌جمهور در این استان است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه