پرسپولیس از استقلال با تجربه‌تر است

امید عالیشاه در گفت‌و‌گو با قدس:

پرسپولیس از استقلال با تجربه‌تر است

آمادگی امید عالیشاه دربازی‌های تدارکاتی پرسپولیس به یک نقطه امیدواری برای یحیی گل‌محمدی تبدیل شده تا از این بازیکن با تجربه و کهنه کار در شهرآورد استفاده کند.


آمادگی امید عالیشاه دربازی‌های تدارکاتی پرسپولیس به یک نقطه امیدواری برای یحیی گل‌محمدی تبدیل شده تا از این بازیکن با تجربه و کهنه کار در شهرآورد استفاده کند. گرچه دست گل‌محمدی درخط حمله تیمش باز است اما بودن بازیکنی مانند عالیشاه که سابقه گلزنی در شهرآورد را هم دارد می‌تواند کفه ترازو را به سود این تیم در بازی بزرگ 29 آذر سنگین کند.

دربازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجر دو بار موفق به گلزنی شدی. به نظر می‌رسد درآمادگی کامل به سرمی‌بری.
این تعطیلات فرصت خوبی شد تا درکنار هم بیشتر آماده شویم. درست است که مشکلات مالی بچه‌ها را درمقطعی آزار داد اما همه حواس ما به بازگشت پرقدرت به لیگ برتر است و به همین دلیل بازی‌های تدارکاتی را جدی می‌گیریم. البته بردن در بازی تدارکاتی چندان اهمیت ندارد. مهم هماهنگی است که شکر خدا به دست آمده و ما درحال بهتر شدن هستیم.

باصدرنشینی به مصاف استقلال می‌روید. این موضوع حساسیت زا نیست.
به هرحال تیمی که همیشه جلوتراز همه قراردارد خطرعقب افتادن از رقبا را دارد چون آن‌ها هم درحال دویدن به سمت ما هستم و قطعاً بازی راحتی نداریم.
 بازی با استقلال همیشه جذاب است اما فکر می‌کنم ما تیم با تجربه تری نسبت به استقلال هستیم و به همین دلیل شانس ما برای بردن استقلال بیشتر از حریف است. ان‌شاءالله این بازی را می‌بریم و فاصله امتیازی‌مان با رقیبمان را بیشتر خواهیم کرد.

البته یک مساوی هم برای شما کفایت می‌کند و منجر به حفظ فاصله امتیازی با رقیب می‌شود.
درست است اما ما نباید به فکر تساوی باشیم. خیلی از تیم‌ها با این تفکر وارد زمین مسابقه شده‌اند ومتأسفانه شکست خورده‌اند. ما باید برای پیروزی به زمین برویم. اگر به برد رسیدیم که خدا را شکر به اهدافمان می‎رسیم اما اگر نتوانستیم حریف را ببریم باید جوری بازی کنیم که حداقل به تساوی برسیم و یک امتیاز بدست آوریم. 

تعطیلی درروند عملکرد دو تیم تأثیرنخواهد گذاشت؟
به هرحال چاره‌ای جز تعطیلی لیگ نبود. بازی‌های جام جهانی درجریان است و تیم ملی ایران هم به همین دلیل درجام جهانی حاضر شد. پس از پایان تعطیلات اما دیگر تعطیلی وجود ندارد و این به بهتر شدن سطح مسابقات کمک خواهد کرد. به نظر من اگر قبل از این بازی یک بازی برگزار می‌شد می‌توانستم با قدرت بگویم که این بازی جذاب خواهد شد، اما الان ممکن است دو تیم قدری با احتیاط مقابل هم قرار بگیرند. به هرحال ما قصد داریم برای بردن حریف وارد میدان شویم و بازی هجومی را به نمایش بگذاریم. باید ببینیم که البته درجریان مسابقه چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

دراین فصل چه اندازه به قهرمانی تیمت امیدواری؟
فصل پیش هم ما شایسته قهرمانی بودیم که دربازی‌های رودررو امتیازاتی را از دست دادیم. نباید بگذاریم خاطره تلخ فصل قبل تکرار شود. ما باید طوری بازی کنیم که دربازی با تیم‌های بزرگ دست کم به حداقل امتیاز برسیم نه اینکه شکست بخوریم. باختن درچنین بازی‌هایی تیم را از لحاظ امتیازی خیلی عقب می‌اندازد. باید سعی کنیم با برنامه پیش برویم تا به امید خدا از صدرجدول فاصله نگیریم. 

این فصل رقابت خیلی فشرده است. 
نگاهی به امتیازتیم‌ها درصدرجدول این حرف را ثابت می‌کند. بله، همین طوراست که می‌گویید. تیم‌های زیادی مدعی قهرمانی هستند ونسبت به فصل قبل رقابت دشوارترشده است. به هرحال باید زحمت کشید.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه