پرداخت سود سهام عدالت تا پایان پاییز

پرداخت سود سهام عدالت تا پایان پاییز

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان شمالی از واریز ۵۰درصد از سود مالی سهام عدالت سال ۱۴۰۰ تا پایان فصل پاییز خبر داد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم قربانی گفت: سود سهام عدالت دو برابر سود سال گذشته خواهد بود یعنی مبلغی که سال پیش به حساب سهامداران واریز شده امسال دو برابر واریز می‌شود.
وی با بیان اینکه سود به حساب سهامدارانی واریز می‌شود که الزاماً در سامانه سجام نام‌نویسی کرده باشند از سهامداران خواست اگر در این سامانه ثبت‌نام نکردند، اقدام کنند.
به گفته قربانی مبلغ این واریزی حدود ۵۰۰هزار تومان به ازای هر برگ سهام عدالت است و در مورد واریز سود باقی‌مانده نیز تا پایان سال یا ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر‌رسانی می‌شود.
وی نداشتن شماره شبا، مسدود بودن و یا راکد بودن شماره حساب، داشتن شماره حساب مشترک، ارائه شماره حساب ارزی و یا ارائه جدید شماره حساب را مشکل واریز نشدن سهام عنوان کرد و گفت: کسانی که پارسال برای دریافت سود مشکل داشتند، با مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات خود را اصلاح کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان شمالی درباره نام‌نویسی از جاماندگان سهام عدالت هم گفت: تاکنون واگذاری برای افراد عادی اعلام نشده و امکان نام‌نویسی وجود ندارد و فقط از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط خود سازمان مربوط ثبت‌نام می‌شوند و نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست.
طبق آمار اعلامی در خراسان شمالی ۷۳۴هزار نفر سهامدار وجود دارد که روش غیرمستقیم را برای خود انتخاب کردند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه