پلمب جعلی برای قاچاق 30 هزار لیتر سوخت!

خراسان جنوبی

پلمب جعلی برای قاچاق 30 هزار لیتر سوخت!

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده، 30 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.


به گزارش قدس، سرهنگ حسن شجاعی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، 30 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی که دارای مدارک و پلمب جعلی نیز بوده، کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در این زمینه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت با قانون‌شكنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌ غیرقانونی، مراتب را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه