فصل تردید گذشت

واکنش مداحان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)

فصل تردید گذشت

در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، مداحان کشور به این واقعه تلخ واکنش نشان دادند.


​​​​​​​به گزارش خبرنگار مهر، در پی حمله تروریستی به زائران حرم مطهر شاهچراغ(ع)، مداحان مشهور کشور با انتشار توییت‌هایی به این واقعه تلخ واکنش نشان دادند.
مهدی رسولی در توییتی به مناسبت این اقدام تروریستی، شعر میلاد عرفان‌پور را منتشر کرد و نوشت: گیجید هنوز؟ فصل تردید گذشت/هر قصه که گفتید و شنیدید گذشت / داعش به چراغ سبزتان هار شده / از این همه خون چگونه خواهید گذشت؟
محمدحسین پویانفر نیز با انتقاد از سلبریتی‌ها در توجه نکردن و واکنش نشان ندادن به این واقعه نوشت: عزیزانی که امروز به شهادت رسیدند مگر مردم این سرزمین نبودند؟ چرا یک عده خفه خون گرفتند!
همچنین مرتضی طاهری با هشتگ #شیراز_تسلیت نوشت: انقلابی که صدها هزار شهید برای پاسداری از مقدسات تقدیم کرده از خون به ناحق ریخته این مظلومان قوی‌تر خواهد شد و این‌بار دامن ناپاک برهم زنندگان امنیت را خواهد گرفت.
مهدی سلحشور نیز این‌طور توییت زد: این چادرهای به خون غلتیده، هزینه روسری‌هایی است که بالای سر چرخانده شد؟! هرکس در گل‌آلود کردن فضای امنیت کشور نقش داشته، در ریخته شدن خون این بیگناهان شریک است.
میثم مطیعی نوشت: در آتش هر آن کس هیزمی ریخت شریک خون شیراز است امروز.
و اینکه حسین طاهری نوشت: به خدا که حدسش اصلاً سخت نبود! چون پروژه سوریه‌سازی ایران بود! اما این‌ها نمیدونن تاریخ نشان داده مردم ایران در همچین موقعیت‌هایی، با وجود اختلاف سلیقه و عقیده‌هاشون، به هیچ‌کس و هیچ چیز حق و اجازه جولان در خاکِ مقدسِ ایران نمیدن!

برچسب ها :
ارسال دیدگاه