تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع)

تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع)


در پی اقدام تروریستی عوامل تکفیری در آستان مقدس شاهچراغ(ع)، تولیت آستان قدس رضوی در تماسی تلفنی با تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) ضمن محکوم کردن این حادثه خونبار، شهادت مظلومانه جمعی از زائران آن بارگاه مقدس و هتک حرمت ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در این تماس تلفنی ضمن ابراز تأسف و همدردی، اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایادی حقیر آن‌ها بار دیگر با ریختن خون زائران و محبان مظلوم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) چهره پلید خود را نمایان کردند. قطعاً ملت ایران هرگز این جنایت‌های ددمنشانه و خباثت‌های شیطانی که با هدایت صهیونیسم و استکبار جهانی رقم می‌خورد را فراموش نخواهد کرد و احقاق حق و زوال باطل وعده محتوم الهی است.
وی همچنین آمادگی کامل آستان قدس رضوی را برای هر گونه کمک و همراهی با حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد.
حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی تولیت آستان قدس رضوی، به بیان برخی ابعاد این حادثه تروریستی و اقدام‌های صورت گرفته پرداخت.

بیانیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور
نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور با صدور بیانیه‌ای، اقدام تروریستی عوامل تکفیری در آستان مقدس شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: 
حمله تروریستی و حادثه خونبار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) که منجر به شهادت مظلومانه و مجروحیت جمعی از زائران و هتک حرمت حریم امن سلالگان پاک معصومین(ع) شد را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مردم شریف و شهیدپرور و ولایت‌مدار دارالمؤمنین شیراز به ویژه تولیت و خادمان آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم(ع) و به خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می‌نماییم و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل داریم.
نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه، پیگیری و محاکمه عاملان، آمران و حامیان ایشان به ویژه انتقام از گروه‌های تکفیری و داعش را از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی کشور خواستار است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه