طنین فریاد انزجار از تروریسم

حضور گسترده مردم در راهپیمایی

طنین فریاد انزجار از تروریسم

مردم استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در محکومیت وقایع تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز پس از برگزاری نماز جمعه ضمن حضور در راهپیمایی، جنایات استکبار جهانی را محکوم کردند.


​​​​​​​در مشهد، مردم مؤمن و انقلابی برای وقایع روی داده در حرم شاهچراغ و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان راهپیمایی کرده و این ‌جنایت را محکوم کردند.
نمازگزاران در ورودی باب‌الجواد(ع) گرد هم آمدند و با مشت‌های گره کرده شعارهایی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی سر دادند و این حادثه تروریستی را محکوم کردند. مردان و زنان نمازگزار در این راهپیمایی اعلام کردند این نقطه پایانی بر اغتشاشات است و در دفاع از امنیت کشور همیشه پیرو رهبر معظم انقلاب هستند.
مردم مؤمن و انقلابی مشهد انزجار خود را از این حرکت تروریستی دشمن علیه مردم بی‌دفاع در حرم شاهچراغ با مشت‌های گره کرده اعلام کردند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهایی از جمله «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم»، «تا پای جان حامی انقلابیم، پیرو خط رهبر و امامیم» ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و آشوب‌های مختلف اعلام کردند که مردم مشهد همچون همیشه در صحنه حاضرند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد آشوبگران و دشمنان به خواست خود برسند. مردم بجنورد نیز در راهپیمایی که پس از نماز جمعه مرکز استان برگزار شد، جنایات گروه‌های تکفیری و داعشی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم کردند. «مرگ بر آمریکا »، «مرگ بر آل سعود خائن»، «قاضی انقلابی، انتقام انتقام» و «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز» از جمله شعارهایی بود که زنان و مردان در این راهپیمایی سر دادند. مردم ولایی بیرجند نیز پس از اقامه نماز جمعه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و محکومیت جنایات تروریستی در شاهچراغ(ع)، راهپیمایی کردند. شعارها و نوشته‌هایی از جمله «در این آتش هر آن کس هیزمی ریخت، شریک خون شیراز است» و «زن، زندگی، شهادت؛ زن، زندگی شعارشون، وطن فروشی کارشون» در راهپیمایی مردم بیرجند همصدا با دیگر نقاط کشور طنین‌انداز شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه