بالگرد امدادی جدید برای استان تأمین شد

خراسان جنوبی

بالگرد امدادی جدید برای استان تأمین شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بالگرد جدید هلال احمر استان با استفاده از اعتبارات استانی به امکانات پرواز در شب مجهز می‌شود.



به گزارش فارس، جواد قناعت در بازدید از جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی و نشست با مدیران این مجموعه اظهار کرد: بالگرد هلال احمر استان قدیمی و فرسوده است و قرار شد بالگرد جدید در هفته جاری وارد خراسان جنوبی شود.
وی اظهار کرد: ما هم قول دادیم این بالگرد جدید را به تجهیزات و امکانات پرواز در شب مجهز کنیم تا در زمان حوادث و بحران‌ها به ‌کار گرفته شود.
استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات ما این است که بالگردهای فعلی قادر به پرواز در شب نیستند و امکانات و تجهیزات خاصی می‌خواهد که می‌توان آن‌ها را با استفاده از اعتبارات استانی تأمین کرد.
وی ادامه داد: خراسان جنوبی دارای شرایط خاصی است و به لحاظ وسعت سومین استان پهناور کشور محسوب می‌شود همچنین خشکسالی نیز چندین سال استان را درگیر کرده است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: خشکسالی آسیب‌های زیادی در بخش‌های مختلف به دامداران، کشاورزان و صنعتگران وارد کرده است که باید در این بخش دقت و راهبری خاصی صورت بگیرد.
وی اظهار کرد: آموزش ویژه مردم و مدیران در آموزش‌های اولیه پیشگیری از حوادث مورد توجه است زیرا در کاهش خسارت‌های ناشی از حوادث تأثیر چشم‌گیری دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه