بانوی کاتب قرآن اثرش را به کتابخانه حرم اهدا کرد

بانوی کاتب قرآن اثرش را به کتابخانه حرم اهدا کرد

بانویی که با همت زیاد مفتخر به کتابت مصحف شریف شد، نسخه دستنویس کتابت شده خود را به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی اهدا کرد.


«ایران ربیعی فراهانی» 74ساله بانویی که بهره‌ چندانی از سواد ندارد اما به  واسطه همت و توسل به اهل بیت(ع) موفق به نگارش قرآن شد و توانست طی مدت تقریباً دو سال قرآن را کتابت کند. 
این بانو پس از پایان کتابت مصمم شد تا مجلد اصلی این کتاب نورانی را به محضر امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) تقدیم کند. 
وی در ملاقات با رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و اهدای قرآن، به ماجرای معنوی کتابت این قرآن اشاره کرد و گفت: با اندک سواد خواندن و نوشتن که در دوران کودکی کسب کرده بودم، تقریباً هر شب پس از اذان مغرب و عشا و اقامه نماز کتابت قرآن را شروع می‌کردم و تا سحر و پیش از نماز صبح ادامه می‌دادم. 
در زمان تحریر و با توجه به سختی‌ها و محدودیت‌هایی که داشتم شوق نوشتن در من ذره‌ای کم نشد و انگیزه این کار در وجودم هر روز بیشتر و بیشتر 
می‌شد.
وی افزود: با اهدای این قرآن به آستان قدس رضوی معتقدم اوراق این کتاب نورانی همچون روح جاودانه آن در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم برای نسل‌های آینده ماندگار می‌شود و ان‌شاءالله روزی برسد که همه مردم جهان با خواندن آیات وحی و عمل به دستورات آن در دنیا و آخرت سعادتمند 
شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه