قولمان در مورد VAR را فراموش نکردیم

وزیر ورزش:

قولمان در مورد VAR را فراموش نکردیم


​​​​​​​سید حمید سجادی در حاشیه مراسم گشایش آکادمی ملی جودو در مورد برگزاری جلسه با رئیس جهانی جودو گفت: بسیار علاقه‌مند بودیم جودو به وضعیت عادی خودش بازگردد. آرش میراسماعیلی رئیس این فدراسیون نیز پیگیری‌های بین‌المللی خوبی داشت. نوید خوبی را به من دادند. اقدامات نهایی در حال انجام است. در سفری که چند وقت قبل با سیدرضا صالحی امیری رئیس پیشین کمیته ملی المپیک داشتیم، با دست‌اندرکاران IOC صحبت‌های خوبی کردیم و راهکارهای خوبی به ما دادند. طبق همان راهکارها اقداماتی شده که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.
وزیر ورزش و جوانان در رابطه با تبدیل شدن موی‌تای به فدراسیون خاطرنشان کرد: همه قرار نیست فدراسیون شوند. برخی رشته‌های ورزشی قرار است به انجمن مستقل تبدیل شوند و پس از مدتی که وزارت اعلام می‌کند با نزدیک شدن به شاخص‌ها و استانداردها به فدراسیون تبدیل شوند و برعکس؛ یعنی اگر انجمنی مستقل به فدراسیون تبدیل شود و باردیگر شاخص‌ها را رعایت نکند، می‌تواند تنزل پیدا کند. یعنی حتی اگر به فدراسیون تبدیل شود، امکان دارد دوباره به انجمن تبدیل وضعیت بدهد.
وزیر ورزش و جوانان در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال گفت: این مطلب واقعیت دارد، الان هم تمام تلاش ما با مهدی‌تاج رئیس فدراسیون فوتبال این است که بین شرکت‌هایی که از سوی AFC مجوز دارند، بررسی لازم صورت بگیرد. روز شنبه هم در این باره به من گزارش دادند و این مطلب را گفتند. مذاکرات نهایی انجام می‌شود. خدا کمک کند تا نیم فصل دوم این اتفاق رخ دهد و از این سیستم استفاده کنیم. قولمان را فراموش نکردیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه