سعادت بوده امسال خادم امام رضا(ع) باشم

ملی پوش تیم والیبال نیان:

سعادت بوده امسال خادم امام رضا(ع) باشم


​​​​​​​مهدی جلوه ملی‌پوش والیبال ایران در فصل جاری لیگ به تیم نیان الکترونیک خراسان پیوسته، همچنین محمد موسوی نیز با این تیم قرارداد بسته و از هفته دوم رقابت‌ها در ترکیب تیم قرار گرفت. نیان که در چهار هفته اول لیگ برتر شکست خورده بود، ‌در هفته پنجم نخستین پیروزی خود را بدست آورد و اکنون با چهار امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.  
مهدی جلوه، سرعتی زن تیم ملی در مورد پیوستن خود به تیم نیان گفت: برنامه و هدف‌گذاری من این بود که امسال خارج از ایران بازی کنم. پیشنهادهایی هم از گالاتاسرای و هالک بانک ترکیه، تیمی از آلمان، چند تیم صربستانی و اسلوونی داشتم. دو پیشنهاد هم خوب بود اما  ترجیح دادم ریسک نکنم و در سالی که برای والیبال اتفاقات بهتری می‌افتد، در حالت شانس و اقبال قرار بگیرم. تمام پیشنهادهای دیگر لیگ برتر را هم رد کرده بودم. تیم مشهد هم در اواخر لیگ تشکیل شد و شروع به جذب بازیکن کرد.
 او ادامه داد: احساس می‌کنم سعادتی بوده که امسال خادم امام رضا (ع) باشم و این را هم جزوی از مسیر پیشرفت خودم می‌دانم. این یکی از چالش‌های زندگی‌ام است که باید با آن روبه‌رو شوم و مطمئنم سربلند بیرون می‌آیم. این گروه و تیم بهترین انتخاب برای من بوده است. تمرکزم را روی این می‌گذارم که با نیان بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.  
ملی‌پوش والیبال ایران در مورد پیوستن محمد موسوی به تیم نیان گفت: والیبال سید را همیشه دوست داشتم و خیلی اوقات از او مشورت می‌گرفتم. بازی کنار کسی که بیشترین خاطرات کودکی‌ام در این پست با او رقم خورده، خیلی خوشایند است. با آمدنش به تیم کمک کرده و انرژی خوبی داده است. حس می‌کنم کنار هم می‌توانیم اتفاقات بهتری را برای این تیم رقم بزنیم.
جلوه در مورد ناکامی این تیم در چهار هفته اول لیگ گفت: والیبال گروهی‌ترین رشته است. تا زمانی که همه بازیکنان و کادر همفکر و همدل نباشند، نتیجه دلخواه بدست نمی‌آید. از طرفی تیم‌های لیگ برتر خیلی نزدیک به هم بازی می‌کنند و همه با انگیزه خاصی مسابقه می‌دهند. این خیلی خوب است و لیگ را پویاتر و جذاب‌تر می‌کند. تیم ما خیلی دیر تشکیل شد و آقای موسوی هم یک روزقبل از هفته دوم در ترکیب ما قرار گرفت. از طرفی پس از پنج ماه اردوی سنگین و پرفشار تیم ملی این نوسان در قدرت تصمیم‌گیری تیم نقش داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه