اصلاح سهمیه آرد نانوایی‌های مشهد براساس کارتخوان‌ها

اصلاح سهمیه آرد نانوایی‌های مشهد براساس کارتخوان‌ها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سهمیه آرد به نانوایی‌ها براساس میانگین مصرف آرد در سه ماه گذشته و نصب کارتخوان‌های جدید اختصاص می‌یابد.


رضا رمضانی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: با گذشت سه ماه از آغاز نصب دستگاه‌های کارتخوان مخصوص در نانوایی‌های شهری و روستایی مشهد تاکنون ۹۵ درصد از نانوایی‌های شهرستان به سامانه کارتخوان‌های مخصوص متصل شده‌اند.او افزود: در حال حاضر اجرای طرح کارتخوان‌های جدید موجب تعدیل عرضه آرد در نانوایی‌های مشهد نشده و در سه ماه اخیر نیز همان رقم پیشین ماهانه ۲۶ هزار تن آرد در مشهد توزیع شده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد ادامه داد: مهم‌این است که بررسی کنیم این ۲۶ هزار تن آرد به درستی برای پخت نان توزیع شده است یا خیر؛ چون معتقدیم برخی متخلفان باز هم راهکاری برای خروج آرد از شبکه توزیع پیدا کرده‌اند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، رمضانی بیان کرد: مقرر شده است پراکندگی نانوایی‌ها در سطح شهر مشهد بررسی شود و قرار است نانوایی‌ها در هر منطقه متناسب با جمعیت توزیع شوند و همچنین مناطقی که نانوایی کم دارند، شناسایی خواهند شد.
او تصریح کرد: برای رفع مشکل احتمالی کمبود نانوایی در برخی مناطق پرجمعیت مقرر شد مجوز لغو شده نانوایی‌های متخلف به متقاضیان جدید در مناطقی که کمبود نانوایی دارند، داده شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه