نخستین تمرین محبی با استقلال

خرید بزرگ در تهران

نخستین تمرین محبی با استقلال

خرید جدید استقلال امروز یا فردا نخستین تمرین خود را با آبی‌ها انجام خواهد داد. حضور محمد محبی در تیم استقلال نهایی و قطعی شده است.


​​​​​​​ قرارداد او با استقلال یک‌ساله و قرضی است و این بازیکن پس از پایان فصل جاری باید به اردوی تیم سانتاکلارا برگردد؛ چرا که پس از پایان بازی برای آبی‌ها یک فصل با تیم پرتغالی قرارداد خواهد داشت.
غیبت محبی در تمرین دیروز آبی‌ها به این خاطر بود که هنوز استقلال موفق به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن به باشگاه پرتغالی نشده است.
حضور محمد محبی در تمرین استقلال در حالی که هنوز باشگاه مبلغ رضایت‌نامه را پرداخت نکرده است، می‌تواند برای باشگاه و همچنین این بازیکن دردسرساز باشد. محبی هم اکنون در تهران است و به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا در شرایط آرمانی باقی بماند. او به محض اینکه باشگاه استقلال پول باشگاه سانتاکلارا را پرداخت کند در تمرین آبی‌ها حاضر خواهد شد. باشگاه استقلال در تلاش است هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهد، به خصوص که ساپینتو به حضور هر چه سریع‌تر این بازیکن در اردوی تیم آبی تأکید دارد. اگر محمد محبی امروز موفق به تمرین نشود به نظر می‌رسد حضور او در تمرین روز چهارشنبه تیم قطعی خواهد بود.مبلغی که باشگاه استقلال بابت خرید محمد محبی به باشگاه پرتغالی برای یک فصل پرداخت خواهد کرد 200 هزار دلار است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه