مثلث راموس، نوراللهی و بنزما در الاتحاد

با احتمال 97 درصدی سایت ترانسفرمارکت

مثلث راموس، نوراللهی و بنزما در الاتحاد

نوراللهی که روزهای خوبی را در پرسپولیس گذرانده بود، حالا در قامت لژیونر هم توانست طعم قهرمانی را بچشد تا همچنان در اوج آمادگی دوران فوتبالی خود را ادامه بدهد.


نکته جالب‌توجه درباره ستاره ایرانی شباب‌الاهلی، پایان قرارداد او با این باشگاه اماراتی است که سبب شده احمد نوراللهی به یکی از چهره‌های ویژه بازار تابستانه تبدیل شود. آنچه مشخص است اینکه او قصدی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد و از میان پیشنهادهای موجود می‌خواهد به بهترین گزینه پاسخ مثبت بدهد.
الاتحاد عربستان که در فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی این کشور توانست بالاتر از النصر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، برنامه ویژه‌ای در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی دارد. الاتحادی‌ها که به دنبال ستارگان بزرگی همچون کریم بنزما و سرخیو راموس هستند و با بنزما برای همکاری به توافق رسیده‌اند، در پست هافبک میانی چشمشان به دنبال جذب احمد نوراللهی است و نام این بازیکن در فهرست خریدهای تابستانی الاتحاد به چشم می‌خورد.
سایت ترانسفرمارکت که معتبرترین سایت در زمینه نقل‌وانتقالات بازیکنان محسوب می‌شود، احتمال حضور نوراللهی در تیم الاتحاد عربستان را 97 درصد تخمین زده تا اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، ملی‌پوش کشورمان به اولین ایرانی شاغل در لیگ برتر عربستان تبدیل شود. البته که هنوز مجوز حضور بازیکنان ایرانی در فوتبال عربستان صادر نشده، اما به نظر می‌رسد با توجه به توافقات سیاسی میان طرفین، این مسئله به‌زودی نهایی خواهد شد تا مشکلی برای حضور نوراللهی در تیم عربستانی وجود نداشته باشد.
لئوناردو ژاردیم که سرمربی شباب‌الاهلی در فصل اخیر بود و توانست همراه این تیم قهرمانی لیگ برتر امارات شود، اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی احمد نوراللهی دارد. ژاردیم در آستانه جدایی از شباب‌الاهلی و پیوستن به الریان قطر قرار گرفته و جالب آنکه یکی از خواسته‌های این سرمربی باتجربه از مسئولان باشگاه قطری، جذب نوراللهی است! هر چند که به جز الریان قطر، گفته می‌شود تیم‌های العین، الجزیره و الوحده امارات هم به دنبال بررسی شرایط جذب ستاره ایرانی هستند.
هافبک باتجربه تیم ملی که امید زیادی به درخشش در جام ملت‌های آسیا دارد، می‌خواهد در فوتبال آسیا بماند و با وجود آنکه پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از باشگاه شباب‌الاهلی برای تمدید قراردادش گرفته، اما احتمالاً او فصل آینده در لیگ امارات نخواهد بود و با وجود دریافت چندین پیشنهاد مختلف، احتمالاً اولویت اول ستاره ایرانی حضور در لیگ برتر عربستان است و در صورت عدم‌توافق با مدیران باشگاه الاتحاد، احتمال حضور نوراللهی در لیگ ستارگان قطر و تیم الریان وجود دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه