مقابل «هوادار» کار سختی داریم

امید عالیشاه در گفت‌وگو با قدس:

مقابل «هوادار» کار سختی داریم


پرسپولیس قهرمان لیگ شد و امید عالیشاه به عنوان کاپیتان این تیم جام قهرمانی را بالای سربرد. عالیشاه با ابراز خرسندی از خاطره قهرمانی با پرسپولیس در قائمشهر می‌گوید:« قهرمانی با پرسپولیس خیلی شیرین است. آن شب را هرگز فراموش نمی‌کنم. افتخار داشتم جام قهرمانی را با پیراهن پرسپولیس به عنوان کاپیتان بالای سرببرم. 
این افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانم درآینده و بعد از دوران بازیگری بازهم به باشگاه محبوبم کمک کنم». 
عالیشاه درباره اینکه پرسپولیس با قاطعیت بازی با نساجی را برد، گفت:« آن روز همه ما با یکدیگر هم قسم شده بودیم نساجی را ببریم. توجهی به دیگر بازی‌ها نداشتیم چون سرنوشت دست خودمان بود. 
همان طور که دیدید خیلی زود به گل برتری رسیدم و درادامه بازی هم برتعداد گل‌هایی که زدیم اضافه کردیم. فوتبال رو به جلو و قاطعانه‌ای بازی کردیم. 
نساجی هم زحمات زیادی برای آن بازی کشید. 
آن‌ها تیم خوبی هستند. قائمشهر به طور کلی نه فقط در فوتبال بلکه درکل ورزش استعدادهای بسیاری دارد و امیدوارم تیمشان در فصول آتی موفق باشد». 
عالیشاه درباره اینکه راهبرد پرسپولیس در جام حذفی چیست و آیا بازی با هوادار چالش آفرین خواهد شد، این پاسخ را داد:« قطعاً بازی سختی با هوادار داریم. پای فینال جام حذفی در میان است و نباید به راحتی این فرصت بزرگ را از دست بدهیم. 
ما باید به فینال برسیم و برایمان هم فرقی نمی‌کند که درفینال با چه تیمی مواجه شویم؛ چون برای رسیدن به جام قهرمانی حذفی هم انگیزه زیادی داریم».
وی درپایان گفت:« دست تک، تک هواداران را می‌بوسم. واقعاً در این فصل برای ما سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم با قهرمانی درجام حذفی یک بار دیگر لبخند به لب آن‌ها بنشانیم.»

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه