تمدید یا قطع همکاری؟

وضعیت سرمربی تیم بسکتبال برای جام‌جهانی

 تمدید یا قطع همکاری؟


دیدار برابر چین که به عنوان دوازدهمین و آخرین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در انتخابی جام جهانی برگزار شد، آخرین دیداری بود که سعید ارمغانی بر اساس توافق اولیه و قرارداد همکاری‌اش با فدراسیون، در رأس کادر فنی قرار داشت.
زمانی که این مربی به پیشنهاد فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم ملی پاسخ مثبت داد، این‌گونه مقرر شد که در مرحله نخست همکاری، وی هدایت ملی‌پوشان را تا پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی بر عهده داشته باشد. ادامه همکاری ارمغانی منوط به کسب سهمیه از این مسابقات شده بود و اینکه در صورت جهانی شدن بسکتبال، قرارداد او تا پایان مسابقات جام جهانی تمدید شود.
سعید ارمغانی در این زمینه گفت: قرارداد اولیه همکاری‌ام با فدراسیون بسکتبال ایران تا پایان انتخابی جام جهانی بود و ادامه همکاری هم مشروط به صعود شده بود. یعنی مقرر شد در صورت صعود به جام جهانی همکاری تا پایان جام ادامه پیدا کند. وی در واکنش به اینکه «با این اوصاف باید شما را کماکان سرمربی تیم ملی بسکتبال بدانیم؟»، خاطرنشان کرد: نه؛ حتماً همکاری در هر مقطع زمانی باید با توافق طرفین باشد. اعتقاد دارم باید طرفین برای همکاری از هر حیث راضی باشند و توافق داشته باشند.
این مربی تأکید کرد: فعلاً هستم و امیدوارم بتوانم کارم را دنبال کنم اما به هر حال باید مذاکراتی صورت بگیرد. اگر رئیس فدراسیون تشخیص دهد که گزینه بهتری می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد، من مشکلی نخواهم داشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: در هر صورت من به دلیل کارهای شخصی همراه ملی‌پوشان به ایران باز نمی‌گردم. اگر قرار بر ادامه همکاری باشد سال آینده زمانی به ایران می‌آیم که بتوانم دیدارهای پلی آف را از نزدیک ببینم و ارزیابی دقیقی از عملکرد بازیکنان داشته باشم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه