محمد رهبری: سهمیه المپیک می خواهم

روایت سابریست تیم ملی از جام جهانی لهستان

محمد رهبری: سهمیه المپیک می خواهم


جام جهانی شمشیربازی سابر مردان از ۱۱ اسفند در شهر پادووا ایتالیا آغاز می‌شود. تیم ایران با پنج شمشیرباز در این مسابقات شرکت می‌کند. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر و نیما زاهدی ترکیب اعزامی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
جام جهانی پادووا سومین جام جهانی ایران در این فصل از مسابقات است. ایران در جام جهانی الجزایر نایب قهرمان شد اما در جام جهانی لهستان عملکرد خوبی نداشت و دوازدهم شد.
محمد رهبری سابریست تیم ملی شمشیربازی در خصوص آخرین شرایط تمرینی ملی‌پوشان سابر پیش از حضور در جام جهانی پادووا ایتالیا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و پیگیر کار‌های تمرینی هستیم، زیرا هفته جاری باید به مسابقات جام جهانی ایتالیا برویم و قرار شده با تیم کامل حضور پیدا کنیم. 
وی درباره اینکه چه توقعاتی از مسئولان فدراسیون دارد، گفت:امکانات بالا نیست و نیاز‌های اولیه هم برای ما انجام نمی‌شود، اما با این حال روز به روز فدراسیون تلاش می‌کند تا شرایط را به حد نرمال و استاندارد خودش برساند. 
وی که با آنا صحبت کرده، درباره جام‌جهانی پادووا ایتالیا گفت: آخرین دوره جام جهانی ایتالیا به مدال نقره رسیدیم و پس از آن به دلیل گستردگی ویروس کرونا دیگر مسابقاتی در آنجا برگزار نشد. اکنون هم دوباره رقابت‌ها در ایتالیا برگزار خواهد شد و امیدوارم بتوانیم همان عملکرد خوب را داشته باشیم و کنار آن هم بهترین نتیجه را بگیریم و دست پُر از این رقابت بیرون بیاییم. تمام تمرکز ما رسیدن به سهمیه المپیک است و حقیقت امر اینکه مسابقات پیش‌رو چندان برای من مهم نیست بلکه رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برایم دارای اهمیت است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه