از گل‌سازی جهانبخش تا گلزنی طارمی و آزمون

روز درخشان لژیونرها

از گل‌سازی جهانبخش تا گلزنی طارمی و آزمون

رقابت‌های باشگاهی در قاره اروپا به روزهای حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود و لژیونرهای ایرانی هم در آستانه تعطیلات فیفادی به دنبال آن هستند تا با درخشش خود بتوانند هم به کمک تیم باشگاهی‌شان بیایند و هم در اوج آمادگی مهیای حضور در اردوی تیم ملی شوند. طارمی، جهانبخش و آزمون توانستند روزی فوق‌العاده را در تیم باشگاهی‌شان بگذرانند و عملکردی درخشان از خود به جای گذاشتند.


درخشش «جهانبخش» برای صدرنشینی فاینورد
تیم فاینورد در هفته بیست‌وسوم اردیویسه هلند میهمان فورتونا بود و جهانبخش با توجه به فرم ایده‌آل خود در هفته‌های گذشته توانست در ترکیب اصلی فاینورد به میدان برود. او در یک موقعیت 2 به تک و در شرایطی که خود می‌توانست برای تیمش گلزنی کند، موقعیت را در اختیار سانتیاگو خیمنز قرار داد تا بعد از گلزنی در هفته گذشته مقابل آلکمار، این‌بار در قامت گل‌ساز بتواند در ترکیب فاینورد بدرخشد و سازنده گل دوم تیمش باشد. 

شب رؤیایی «سردار»
مهاجم 28 ساله فوتبال ایران در شرایطی که تیمش با سوپرگل وینچنزو گریفو با یک گل از فرایبورگ عقب افتاده بود، توانست در نیمه دوم با یک ضربه والی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه فرایبورگ کند و در ادامه پس از گلزنی، ستاره ایرانی توانست در نقش یک نجات‌دهنده توپ را از روی خط دروازه بایرلورکوزن دور کند. لورکوزنی‌ها به لطف درخشش آزمون توانستند در خانه حریف به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند تا با 28 امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی بمانند.
تیم پونفرادینا در حضور امیر عابدزاده به مصاف لاس‌پالماس در لالیگا 2 رفت. پونفرادینا شانس آورد که این بازی یک‌طرفه را با نتیجه بدتری نباخت، چرا که امیر عابدزاده موفق شد به زیبایی یک پنالتی لاس پالماس را که در صدر جدول لیگ ادلانته (سطح دو فوتبال اسپانیا) قرار دارد، مهار کند. در آخرین مسابقه هم پورتو در خانه برابر ژیل‌ویسنته قرار گرفت که مهدی طارمی در غیاب علی علیپور به دلیل مصدومیت، فرصت درخشش در ترکیب پورتو را داشت. پورتو در  این بازی خانگی شکستی عجیب و غیرمنتظره را تجربه کرد. پورتو در این بازی شروع خوبی داشت و در دقیقه چهار توسط مهدی طارمی به گل رسید اما دو گل در دقایق ۲۷ و ۴۷ دریافت کرد تا به طرز عجیبی بازنده این بازی خانگی باشد. مهدی طارمی در این بازی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد البته پورتو در دقیقه ۵۲ یک اخراجی داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه