دوباره به اوج برمی‌گردم

مهدی قایدی در گفت‌وگو با قدس:

دوباره به اوج برمی‌گردم

مهدی قایدی از پیروزی استقلال مقابل ملوان خوشحال است. او دقایقی پس از پیروزی آبی‌ها مقابل ملوان به پرسش‌های ما پاسخ داد: «وقتی ورزشگاه با تماشاگر باشد خود به خود انگیزه و انرژی ما هم بالا می‌رود.


​​​​​​​شاید اگر درشرایط قبلی مقابل ملوان بازی می‌کردیم بعد از زدن دو گل سیر می‌شدیم، اما وقتی تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند تیم رو به جلو بازی می‌کند و انرژی می‌گیرد. هواداران ما را برای بدست آوردن این پیروزی خیلی کمک کردند و یکی از مهم‌ترین دلایلی که مقابل ملوان برد پرگلی بدست آوردیم، همین حضور تماشاگران بود».
 قایدی در پاسخ به این پرسش که با وجود برتری استقلال مقابل ملوان اما همچنان تیمش فاصله امتیازی قابل‌توجهی با دیگر مدعیان دارد وآینده استقلال را در جدول رده‌بندی لیگ چه طور ارزیابی می‌کند، این پاسخ را داد: «ما حق نداریم ناامید باشیم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و امتیازات زیادی هست که می‌توانیم اندوخته کنیم. ما پیش از بازی با ملوان هم‌قسم شدیم که بازی‌های گذشته را از یاد ببریم و دوباره شروع کنیم. این تفکر به نفع ما شد و دیدید با بردی پرگل میدان را ترک کردیم. 
روز خوبی برای ما رقم خورد و امیدوارم با برتری در بازی‌های آینده و جبران امتیازات باقیمانده باز هم بتوانیم به بردهای بیشتر برسیم. استقلال تیم بزرگی است و اگر به همین منوال ادامه بدهد باز هم شانس قهرمانی پیدا می‌کند. 
درآینده با پرسپولیس و گل‌گهر هم بازی داریم و آن‌جا فرصت خوبی در اختیار ما خواهد بود تا باز هم فاصله را کم کنیم». آیا قایدی باز هم به همان مهاجم گلزن سال‌های قبل تبدیل خواهد شد؟ «من باید تمریناتم را بیشتر کنم. دارم تلاش می‌کنم بهترین باشم. مطمئناً به این روند ادامه خواهم داد تا دوباره اوج بگیرم». 

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه