درخشش حافظ و قاری حرم مطهر رضوی

درخشش حافظ و قاری حرم مطهر رضوی

هادی اسفیدانی و رؤیا فضائلی، قاری و حافظ حرم مطهر رضوی در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن حائز رتبه‌ نخست در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه شدند.


هادی اسفیدانی از قاریان فعال و جوان مشهد در چهل ‌و ‌پنجمین مسابقات سراسری قرآن موفق شد رتبه نخست بخش قرائت را کسب کند. وی عنوان نخست رشته قرائت مسابقات جهانی قرآن کرواسی و عنوان نخست رشته قرائت چهل‌ و ‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن را در کارنامه خود دارد.
رؤیا فضائلی، استاد جوان و نخبه قرآنی حرم مطهر امام هشتم و حافظ کل قرآن نیز در این دوره از مسابقات، رتبه نخست بخش حفظ کل را به خود اختصاص داده است. این بانوی نخبه قرآنی در کسوت مربی و داور مسابقات قرآنی، مدرس کلاس‌های قرآنی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی و سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش مشغول فعالیت است که سال گذشته با کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن‌ کریم کشور در بخش بانوان جواز حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن را نیز کسب کرد.
همچنین در این دوره از مسابقات مرضیه میرزایی‌پور، قاری و مرتل حرم مطهر رضوی که حدود دو دهه به عنوان قاری، مرتّل و مُبتَهل در حرم مطهر رضوی فعالیت دارد، رتبه دوم رشته قرائت تحقیق را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه