دوری سه ماهه حامد حدادی از میادین

غایب مهم پنجره ششم بسکتبال

دوری سه ماهه حامد حدادی از میادین


به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال و بنا به تشخیص پزشک معالج حامد حدادی، این ملی‌پوش تا سه ماه آینده به دلیل جراحی اجازه تمرین و بازی ندارد. حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال حدود دو هفته پیش در جریان رقابت‌های باشگاهی چین گرفتار آسیب دیدگی شد، آن‌گونه که به خاطر پارگی آشیل مجبور به جراحی شد.
جراحی حدادی در چین انجام شد، با این حال سرمربی تیم ملی بسکتبال که در مجارستان اقامت دارد طی این مدت با او در ارتباط بوده است. وی حتی با وجود اطمینان از اینکه حدادی به دلیل جراحی نمی تواند تیمش را در مرحله ششم انتخابی جام جهانی همراهی کند، پیگیر وضعیت این بازیکن است، آن‌گونه که می گوید این بازیکن طبق تشخیص و تأکید پزشک تا سه ماه اجازه هیچ حرکتی در بسکتبال ندارد. 
سعید ارمغانی گفت: مدام با حامد حدادی در ارتباط هستم و وضعیتش را پیگیری می‌کنم. مسئله‌ای که اهمیت داشت جراحی او بود که خوشبختانه خیلی خوب انجام شد. پزشکی که حدادی را جراحی کرده از پزشکان مجرب و معتبر چین است. او پس از اطلاع از آسیب دیدگی حدادی، شخصاً برای جراحی این بازیکن اعلام آمادگی کرده و خود را از پکن به شهر محل اقامت حامد رسانده است.
وی با تأکید دوباره بر اینکه جراحی حامد حدادی بدون مشکل بوده است، خاطرنشان کرد: البته با تشخیص و تأکید پزشک، او سه ماه نباید هیچ حرکتی در بسکتبال داشته باشد. بنابراین همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم او را برای دیدارهای پنجره ششم انتخابی جام جهانی در اختیار نداریم. پس از گذشت این زمان هم باید ببینیم وضعیت حامد چگونه می‌شود. در حال حاضر سلامتی او مهم‌ترین مسئله است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه