تأکید استاندار بر تشدید نظارت بر نانوایی‌ها

خراسان جنوبی

تأکید استاندار بر تشدید نظارت بر نانوایی‌ها

استاندار خراسان جنوبی نظارت دقیق بر نحوه توزیع آرد بین روستاییان و عشایر را مورد تأکید قرار داد و گفت: انتظار است به منظور جلوگیری از هدررفت منابع و کمبود آرد، نانوایی‌ها به طور دقیق رصد شود.


به گزارش تسنیم، جواد قناعت اظهار کرد: تخصیص سهمیه اضافه به شهرستان‌ها باید قانونمند باشد که دچار انحراف نشود، زیرا سهمیه آرد اختصاصی بیت‌المال است و باید از آن مراقبت کرد.
وی با تأکید بر ضرورت تقویت نظارت و بازرسی‌ها افزود: منطبق نبودن آمار جمعیت شهرستان‌ها بین مراکز بهداشت و مرکز آمار هم جای سؤال دارد ولی در هر صورت ملاک مرکز آمار است.
استاندار خراسان جنوبی بر دریافت مجوز استفاده فرمانداران از اطلاعات سامانه «نانی‌نو» تأکید کرد و گفت: سیاست دولت، حمایت از نانوایی‌ها است و باید فرمانداران نسبت به سامانه
«نانی نو» اشراف کامل داشته باشند.
وی با تأکید برضرورت افزایش کیفیت نان سنگک در استان، خاطرنشان کرد: تعطیلی‌های غیرمجاز نانوایی‌ها از گلایه‌های شهروندان است که باید فرمانداران، ادارات کل صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات به خوبی نسبت به تخلفات نانوایی‌ها اشراف داشته باشند.
وی گفت: پس از اخطار اولیه اگر همچنان تخلفات ادامه داشته باشد باید با بازرسی‌های هوشمند، جرایم سنگین اعمال شود، زیرا منافع و رفاه مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی بر ضرورت رعایت ساعت کار مجاز نانوایان تأکید کرد و گفت: نظم در ساعت پخت نانوایی‌ها باید به صورت جدی رصد شود و باید این موضوع را براساس دستورالعمل‌ها پیگیری کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه