آبرسانی سپاه به 52 روستا

آبرسانی سپاه به 52 روستا


​​​​​​​فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری یادواره ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه استان خبر داد و گفت: تأمین امنیت، مأموریت‌ اصلی قرارگاه شهید ناصری است. سردار غلامعی تناکی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: این 40 شهید عزیز جزو شهدایی هستند که در دوران دفاع مقدس به شهادت نرسیدند و از سال 1370 تاکنون در عملیات‌های مختلف به شهادت رسیدند.
تناکی با بیان اینکه در سال 1370 جنوب استان ما و شمال استان سیستان و بلوچستان ناامن و جولانگاهی برای اشرار شده بود، گفت: با رشادت جوانان، این مناطق امروز امنیت دارند و اگر به راحتی شاهد حضور کویرنوردان در نقاط مختلف هستیم، این‌ها به برکت رشادت شهداست.
وی گفت: در کنار مأموریت تأمین امنیت، بر آن شدیم مأموریت‌های دیگری مانند محرومیت‌زدایی را نیز برای خود تعریف کنیم. از این رو محرومیت‌زدایی چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی را به نام شهدا تعریف کردیم و در گام نخست 52 روستا آبرسانی می‌شوند که امیدواریم تا پایان سال 1402 این روستاها آبرسانی شوند.
تناکی با بیان اینکه تاکنون کار آبرسانی به هشت روستا انجام شده، گفت: در راستای برگزاری این یادواره شهدا، قرار است 40 سری جهیزیه اهدا شود. گازکشی 40 خانه محرومان، ایجاد اشتغال برای 40نفر و اعطای وام و تسهیلات برای 40 نفر، از دیگر برکات این یادواره است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه