بجنورد؛ تنها شهر پرخطر کرونایی در استان

خراسان شمالی

بجنورد؛ تنها شهر پرخطر کرونایی در استان


​​​​​​​جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای خراسان شمالی اعلام شد. براساس آن، بجنورد مرکز خراسان شمالی تنها شهر پرخطر کرونایی استان محسوب می‌شود.به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت اسامی شهرهای پرخطر کرونایی را که با رنگ نارنجی شناخته می‌شوند، اعلام کرد که براساس آن، هفت شهر کشور در این وضعیت قرار داشته و بجنورد یکی از آن‌هاست.
اسامی شهرهای اعلام شده حاکی از آن است که هیچ شهری در کشور وضعیت قرمز یا بسیار پرخطر کرونایی ندارد و در حال حاضر جدیدترین نقشه وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، بدون رنگ قرمز است. تعداد شهرهای نارنجی به عنوان شهرهای پرخطر نیز در مقایسه با هفته گذشته از چهار به هفت رسیده که بجنورد؛ مرکز خراسان شمالی یکی از آن‌هاست.
براین اساس، سایر شهرهای خراسان شمالی در وضعیت زرد کرونایی یا نسبتاً پرخطر قرار دارند. در این میان، شهرهای گرمه و فاروج طی آمار هفته گذشته در وضعیت آبی قرار داشتند؛ اما اکنون به وضعیت زرد تغییر پیدا کرده‌اند تا هفت شهرستان در خراسان شمالی وضعیت زرد داشته باشند و مرکز استان نیز در وضعیت نارنجی و پرخطر باشد.
همچنین با بستری شدن ۳۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۸۵ بیمار دارای علائم کووید ۱۹ در بیمارستان‌های خراسان ‌شمالی بستری هستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه